Beantwoord

Nummerbehoud vervolgstappen

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Gisteren een nieuw abonnement aangesloten bij Kpn, maar hoe gaat het verder met het nummerbehoud want ik heb nog geen sms ontvangen
icon

Beste antwoord door PeterG 22 January 2019, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je het direct met nummerbehoud afgesloten? (dus bij afsluiten direct nummerbehoud aangegeven)

Dan zal het als volgt moeten gaan.
KPN neemt contact op met je vorige provider. De looptijd van dat contract wordt gecheckt. Is het contractvrij dan zal je, i.v.m. de wettelijke opzegtermijn van 1 maand, dus nog een maand via je oude provider bellen. Daarna gaat je contract bij KPN lopen. Vorige provider stopt vanzelf.
Ook in de laatste maand bij je oude provider is de opzegtermijn een maand. Is dat nog langer dan een maand dan heb je de oude provider totdat de einddatum bereikt is. KPN is dan aansluitend.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Raatjes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je nummerbehoud hebt aangevraagd krijg je inderdaad een sms waar je op moet reageren. Dit is niet het geval wanneer je al jouw gegevens al volledig hebt ingevuld (inclusief het juiste klantnummer). Heb je wel een e-mail ontvangen met je aanvraag en hierin de juiste gegevens? Dat is namelijk je bewijs in eerste instantie. Heb je ook dat niet ontvangen, dan moeten we even kijken of hier iets in misgaat. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer?
Reputatie 7
Badge +21
@Raatjes, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels gelukt is en je hier een bevestiging van hebt ontvangen? Zo niet, dan help ik je graag alsnog verder!

Reageer