Vraag

Nummerovername vanuit t mobile zakelijk

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb een zakelijk abonnement bij t mobile dat eindigt per 20-02-2020. Ik wil graag eee nieuw abonnement bij KPN afsluiten waar ook een ander mobiel abonnement loopt naast KPN compleet.

Nu staat er onder een nieuw af te sluiten contract bij jullie/KPN:

  • Aanvragen nummerbehoud: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw huidige abonnement wordt automatisch opgezegd en je betaalt geen dubbele kosten.

Geldt dit ook indien ik nu binnen 4 maanden voor afloop van het 2 jarig abonnement bij t mobile overstap naar KPN?


2 reacties

Ja dat klopt, nummerbehoud kan tot120 dagen van tevoren aangevraagd worden, dus dat moet lukken. Gaat via. ‘Porting on demand’. Dus de providers regelen onderling de correcte porteerdatum.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Erik9999 welkom op ons KPN Forum! @Dennis25 heeft je al met het juiste antwoord geholpen je kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van je contract nummerbehoud aanvragen. Hierbij bepalen wij onderling als providers de overstap datum. De telefoon/simkaart krijg je meteen maar in jouw geval zal T-mobile aangeven je nummer 20/02/2020 vrij te geven i.v.m. je huidige contract. Die datum begin je dan ook pas te betalen bij KPN! 

Reageer