Beantwoord

Omzetten naar prepaid niet gebeurd

  • 6 September 2019
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Ik heb eind jullie gebeld met de opdracht mijn abonnement om te zetten naar prepaid. Ik ben sinds maart al contract vrij. Per 31 augustus zou dit in gaan. Ik heb toen om een bevestiging gevraagd en die zou ik krijgen.

Op 5 september constateer ik dat de abbo nog steeds actief is en bel weer met kpn, medewerker kon gesprek wel terug vinden maar het is niet doorgevoerd. Ik kon geen bevestiging aantonen omdat ik deze niet ontvangen heb kunnen ze het niet met terugwerkende kracht stop zetten.

Wederom opgezegd op 5 september en zou binnen enkele uur mijn bevestiging ontvangen. HEB DEZE NU OOK NOG NIET ONTVANGEN. DUS IK VRAAG ME AF IS DIT DE NORMALE WERKWIJZE VAN KPN ALS JE NA TROUWE KLANT TE ZIJN JE ABBO WILT OMZETTEM NAAR PREPAID?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 September 2019, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ahou, welkom bij ons op het forum.

Nee, dat is zeker niet de normale werkwijze. Al helemaal niet als het gesprek teruggevonden kon worden op die datum.

Zou ik voor je na mogen kijken wat hier aan de hand is? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer waar het om gaat.

Ik hoor graag van je.