Vraag

Onbekend telefoonnummer onder mijn naam?

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16
Hoihoi,

Ik had voor de grap een verzoek gedaan bij de firma experian (Een krediet score bureau waar KPN zaken mee doet) om te kijken wat voor gegevens ze hadden onder mijn naam. Alleen kwam ik de volgende gegevens tegen die ik niet helemaal snap.

Hoe komen jullie aan het onderstaande telefoon nummer en hoe hebben jullie deze aan mij gekoppeld? Ik herken het nummer absoluut niet.

ivb met privacy heb ik mijn gegevens verwijderd :)

Ik heb ook even gebeld maar ze konden er geen koek van maken, dus in overleg maak ik een topic aan. 😄

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hmm, ik heb geen idee. Ik heb wat in de systemen gekeken en rond dat tijdstip is er ook bij jou niets veranderd. Het had namelijk nog kunnen zijn dat dit een tijdelijk nummer was dat je dan hebt terwijl we wachten tot we een nummer kunnen overnemen van een andere provider. Maar februari 2016 had jij al een lopend abonnement, dus dat is het ook niet. Ik ga eens kijken of ik hier meer over kan vinden.

'k Heb wel de afbeelding even verwijderd, het telefoonnummer is namelijk op dit moment in actief gebruik bij een klant van ons.
Reputatie 7
Badge +16
Helemaal goud, ik vond het zelf een tikje vreemd. 😉