Beantwoord

Onbeperkt abonnement met 25 Gb in het buitenland, sms in Oostenrijk dat ik maar 22 Gb krijg

  • 31 July 2021
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

ik heb een unlimited abo met mobiel op de site staat 25 gb data in europa maar in oostenrijk kreeg ik sms dat ik maar 22 gb mag verbruiken wat is er nou juist?

Spreekt elkaar beetje tegen zo

icon

Beste antwoord door Jose_ 2 August 2021, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MennoG78 ,

Mogelijk heb je deze maand al 3 GB verbruikt. Bv in Duitsland.

Binnen de EU krijg je 25 GB data per maand, dit blijft hetzelfde. Ben je door je 25 GB EU bundel heen? Dan wordt je snelheid net als in Nederland verlaagd naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid. Wil je gewoon verder gaan op de 4G snelheid? Dat kan! Voor slechts € 2,99 kan je een EU top-up van 1000 MB aanvragen. Je kunt deze bundel aanvragen via MijnKPN of door NL-EU 1000 AAN te sms’en naar 1266.

Reputatie 7
Badge +8

nee nog niks verstookt me vrouw kreeg hetzelfde namelijk

Het was eerst 22 GB. Waarschijnlijk is de tekst in die sms dus nog niet aangepast.

Een moderator, die hier nog komt, zal dit wel doorspelen naar de juiste mensen.

Reputatie 7
Badge +8

@PeterG daar lijkt het eerder op inderdaad

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @MennoG78, goed dat je hier melding van maakt!

Ik heb het direct doorgegeven aan Meldpunt Klantcommunicatie, het lijkt inderdaad om een foutje te gaan zoals @PeterG aangeeft:
 

Het was eerst 22 GB. Waarschijnlijk is de tekst in die sms dus nog niet aangepast.


Meldpunt Klantcommunicatie zal het bij de juiste afdeling melden zodat het wordt aangepast. :blush: ​​​​​​

Reputatie 7
Badge +8

@Jose_ dank je wel had al gebeld met de klantenservice die gaven aan 22 gb aan te houden ipv 25 die waren dan ook niet helemaal op de hoogte ;)

Â