Beantwoord

Onbeperkt bellen naar UK

  • 29 March 2020
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste lezer(es), Ik heb een abonnement telfort van voor 2015. In maart 2020 heb ik onbeperkt bellen en sms toegevoegd aan mijn abo, kan ik nu wel of niet onbeperkt bellen met Engeland? Met groet Hans

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 2 April 2020, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Onbeperkt bellen Telfort UK , dan ben je dus geen Telfort klant meer, maar een 'volwaardige' KPN- klant en heeft Telfort er niets meer mee van doen.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Onbeperkt bellen Telfort UK Hallo Hans, ik kan me voorstellen dat je dat graag zeker wilt weten! Goed dat je je voorbereid op een bezoek aan het buitenland. Ik hoop dat je daarbij niet al te veel last gaat hebben van de hele situatie waar we nu in zitten.

Om jouw vraag te beantwoorden: Je kan jouw bundel gerust ook in het Verenigd Koninkrijk gebruiken :slight_smile: Je hebt daar geen extra bundel nodig. Je kan de tarieven en buitenlandbundels ook altijd hier nakijken, als je dat fijn of handig vindt. En laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Dank voor je reactie, Alexa, maar ik wilde weten of ik vanuit NL naar het VK kan bellen zonder extra kosten. Met groet, Hans

Reputatie 7
Badge +19

@Onbeperkt bellen Telfort UK Ah, dankjewel voor de extra uitleg Hans. Het hangt er vooral van af of het een Nederlands of buitenlands telefoonnummer is, waar je naartoe gaat bellen. Je leest hier meer over het bellen naar buitenlandse telefoonnummers en jouw bundel. Laat je weten of je het daarmee kunt vinden?

Dank je, Alexa, het blijkt dat mijn onbeperkt bellen dus niet werkt als ik naar engeland bel.

Reputatie 7
Badge +19

@Onbeperkt bellen Telfort UK Geen probleem Hans, fijn dat 't nu duidelijk is. Laat het gerust op het forum weten als je nog vragen hebt.