Beantwoord

Onbeperkt data internet abonnement

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 2886 keer bekeken

Geachte KPN,

Waarom bieden ullie ook geen onbeperkte internetverbinding abonnement aan.

T-mobile biedt voor €35 onbeperkt internet aan.

KPN is het duurste internet abonnement. Als KPN wil blijven concurreren met anderen anne-mie mobiele aanbieders dan is het verstandig dat jullie ook voor €35 onbeperkte mobiele abonnement aanbieden.

Ik ik ben zeer tevreden over KPN thuis en mobiel vooral de service en de klantvriendelijkheid en dan contact telefoon.

Ik verlenging aankomende zomer wel mijn tv abonnement en internet thuis. Maar, Ik overweeg een mobiele abonnement af te sluiten bij t-mobile in verband met onbeperkt internet en onbeperkt bellen voor €35.

Ik heb nu een mobiele abonnement bij KPN ma overweeg over te stappen t-mobile mobiel abonnement onbeperkt bellen onbeperkt internet €35.

Als jullie klanten willen behouden dan zou ik net als 10 Mobile ook zonder toestel €35 onbeperkt internet en bellen abonnement aanbieden. KPN is het duurste mobiele abonnement
icon

Beste antwoord door wjb 19 January 2019, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ik heb al sinds jaar en dag naar alle tevredenheid de mobiele telefonie voor ons hele gezin bij T-Mobile ondergebracht omdat ik daarmee zo'n €600,- per jaar goedkoper uit ben dan bij KPN en dan heb ik de voordelen van KPN Compleet al meegerekend.
Overigens heb ik geen onbeperkt data abonnement omdat het me gewoonweg niet lukt om in een maand meer dan 5GB te verbruiken.
KPN idd duur vergelijken T - mob.

Ik ben klant van KPN. Ik heb al een 4G-onbeperkt mobiel.
Ik wil toevoegen: Iternet-Thuis.
Vertel me alstublieft: ( De total prijs van: 4G-onbeperkt mobiel + Internet-Thuis )?
Bedankt
Mijn klantnummer: xxxx


Voordat ik de klant was van.....(Heel irritant))
Nu ben ik klant bij KPN. Ik heb al een 4G-onbeperkt mobiel KPN (Verrasend Super-Internet)
Ik wil toevoegen: Iternet-Thuis.
Vertel me alstublieft:  ( De total prijs van: 4G-onbeperkt mobiel + Internet-Thuis )?
Bedankt
Mijn klantnummer: xxxxx

Reputatie 7
Badge +28

@Truong Cong Hieu

Als je Internet thuis gaat toevoegen, dan kun je KPN Hussel aanvragen. 
 

Internet thuis kost minimaal 42,50: 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

Reageer