Beantwoord

onbeperkt internet lukt niet

  • 1 August 2020
  • 38 reacties
  • 810 keer bekeken

Badge

Sinds afgelopen maandag heb ik een KPN bundel met onbeperkte data. Maar nu heb ik amper internet ( wel Whatsapp, soms Google). Zwaardere zaken laadt-ie niet.

Ik ben een digibeet. Wat nu? Het heeft tot gisteravond prima gewerkt..…

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 1 August 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @AnsNie,

Bij onbeperkt krijg je elke dag 5gb data als start. Daarna als je bundel op is, kun je gratis in MijnKPN een 1GB kopen zovaak je wilt. Als je dit niet doet dan zal je internet snelheid verlaagd worden en ik denk dat dat in jouw geval gebeurd is. Zal je is willen kijken of een bundel activeren de snelheid weer ophoogd?

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @AnsNie! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Ben je nieuw bij ons of heb je je abonnement aangepast? :blush:  Als je nieuw bent, kan het zijn dat de internetinstellingen van het toestel aangepast moeten worden. Via onze online toestelhulp kun je jouw toestel selecteren en de stappen van ‘handmatig internet instellen’ doorlopen. Zet hierna je toestel helemaal uit en weer aan. 
Let op!! Met ons onbeperkte internetabonnement, heb je sowieso 5GB per dag, Hierna kun je steeds 1GB opwaarderen door de sms’en. 

Mocht je er toch nog niet helemaal uitkomen, dan kijk ik graag met je mee. In dat geval vraag ik je om alvast je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@AnsNie We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld of dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Badge

Lisa, excuses. Ik dacht dat jullie automatisch op de hoogte waren. Niet dus.

Daarom even een update: we zijn naar de KPN winkel geweest - de wizzkids daar zijn met mijn mobiel b zig geweest - en hij doet weer wat-ie moet doen.

 

Groet van Ans

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ans! bedankt voor je reactie. Die wizzkids ook van tegenwoordig, die krijgen alles voor elkaar:sunglasses: . Goed om te lezen dat het is opgelost. Fijne zondag nog:blush:

 

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem! En niet voor het eerst! Zo balen..…

Vorig jaar woonden we nog in Zeewolde - toen baar KPNwinkel in Almere geweest. De wizzkids daar hebben gebeld en iets open laten zetten: perfect.

Nu wonen we in Dordrecht. Al naar KPNwinkel in Breda geweest - juffrouw deed iets in pc en ik moest mobiel opnieuw starten. Probleem even opgelost.

Maar nu alweer regelmatig hetzelfde probleem! En winkels dicht. KPNsite heel onoverzichtelijk voor mij als digibeet...…

Onbeperkt blijkt bij KPN niet echt onbeperkt dus. Ik ben echt niet tevreden!

Graag nu een echt afdoende oplossing! Graag! Wie helpt echt? 

Dank alvast.

*admin: samengevoegd met eigen topic

Badge

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @AnsNie! We hebben jouw reacties weer even samengevoegd met je eigen topic. Het gaat volgens mij om hetzelfde probleem. Als je het goed vindt, kijk ik dit keer even meteen met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Hoor graag van je!

Badge

Lisa,

 

Excuses voor mijn late reactie - ik had het bericht niet eerder gezien - ben niet zo goed met computers.

Inmiddels ook wel gewend aan het probleem: gisteravond weer geen onbeperkte toegang tot internet.
Wij kijken tv via de hotspot (KPN), omdat we op een boot wonen en geen vaste aansluiting of wifi hebben.

Dank dat jij mee wilt kijken. Super!

Inmiddels heb ik mijn profiel zo goed mogelijk ingevuld. 

 

Groet van Ans Niewold

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @AnsNie! Geen probleem, wij reageren hier over het algemeen ook niet erg snel! 
Leuk dat jullie op een boot wonen:speedboat: . Vast geen vastliggende woonboot. Die hebben meestal wel een internetaansluiting:blush:
Als de internetverbinding niet meer werkt, terwijl je wel een sms hebt ontvangen dat de 1GB is bijgeschreven, dan kan het zijn dat de simkaart in oude bundel blijft hangen. Simpele uitleg is dit hoor. Het kan helpen om vliegtuigstand tijdelijk in te schakelen. Ik zie dat je nu nog internet hebt, dus tv kijken moet geen probleem zijn op dit moment. 
Mocht het vanavond toch weer voorkomen. Probeer dan de vliegtuigstand-tip eens. 

 

Badge

Lisa,

 

Dank je wel voor je antwoord. Ik ga jouw tip proberen.

Het probleem is wel als volgt: ik krijg vaak een sms met als boodschap:

"Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN".

En als ik het dan later nog eens probeer, krijg ik steeds hetzelfde bericht……. Pas een tijdje na 00:00 uur heb ik wel weer internet. 
Het lijkt me een fout in een instelling ofzo. Maar ja, ik ben geen kenner.  In ieder geval ga ik het proberen via jouw tip, als het weer fout loopt.

En ja, wij wonen op een motorjacht - gaan lekker varen als het weer er weer naar is! Heerlijk!

Groet van Ans Niewold

 

Badge

Lisa of wie dan ook,

 

Weer heb ik hetzelfde probleem! Geen internet meer - ook niet bij te kopen: dan geeft KPN aan "helaas"..…

Zie bijlage naar weer.

Help! Groet van Anshttps://photos.app.goo.gl/6HELrxxbqJHQRW3t7

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Badge

Voor de zoveelste keer hetzelfde probleem. Ik word er echt wel wat verdrietig van! Is dit onbeperkte data die KPN biedt? Lukt het niet beter? Dan ga ik stoppen bij KPN, want er wordt niet geleverd wat beloofd wordt en waarvoor je betaalt. Niet 1 keer, maar keer op keer. 

Graag een ECHTE OPLOSSING! En langdurig!

Ik ben benieuwd......

Reputatie 7
Badge +17

Hey @AnsNie! Ik lees nu net je laatste twee reacties. Ik begrijp je frustratie. Het moet immers gewoon werken. Komt het nog steeds geregeld (lees: wekelijks) voor? Lukt het via de site wel of werkt dat ook niet?

 Ik wilde het de vorige keer voor je navragen, maar toen leek het al opgelost te zijn door de wizzkids. Ik ga jouw gegevens doorzetten naar een achterliggende afdeling. Ik ben benieuwd naar de oorzaak en of dit opgelost gaat en kan worden. 

Zodra ik een reactie heb, laat ik het weten:blush:

Badge

Lukt het via de site wel of werkt dat ook niet? = omdat ik geen internet meer heb, kan ik ook niet naar d site. Dus nee: dat lukt ook niet.

 Vanavond gebeurde nog zoiets, maar wel anders. Geen internet, maar nu (via 1200) met de tekst: “U kunt momenteel geen gebruik maken van deze service.”  Maar een kwartier later lukte het opeens wel……

Dus nu kan ik wel antwoorden.

Van harte hoop ik dat het nu eens echt opgelost gaat worden!!!!

Groet van Ans

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb navraag gedaan. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het weten!

Badge

Lisa,

Dank voor je telefoontje. Dat geeft hoop.

Groet van Ans

 

Badge

Gisteravond weer helemaal geen data. Aanvullend lukte niet, bellen met 1200 ook niet. 

14-03-2021 heeft een dame (via telefoonnummer 1200) mij een andere simkaart toegezegd - dat zou kunnen helpen..…

15-03-2021 netjes een mailing van KPN hierover.

Tot op heden nog geen simkaart in de brievenbus. Dat ook via reply gemeld aan KPN.

Er loopt toch iets niet goed bij KPN.......geen reclame. Zeker niet als het zo vaak voorkomt en zolang al duurt. Is dit probleem nu echt niet op te lossen door KPN? Kan KPN niet leveren wat het belooft? ONBEPERKTE data. Daar betaal ik voor - daar heb ik dus recht op. Toch?

Vriendelijk en behulpzaam personeel spreek ik wel, maar tot een oplossing komt het bedrijf vooralsnog niet. 

Met minder vriendelijke groet,

Ans Niewold

Reputatie 7
Badge +17

@AnsNie Bedankt voor je bericht. Ik heb tot op heden helaas geen reactie ontvangen op mijn navraag. Hier ga ik nogmaals achteraan. Hoop spoedig iets te horen. 

Badge

Dank weer, Lisa,

Zoals ik al schrijf:  medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Dat is echt niet het probleem.

Het probleem zit in de organisatie van KPN blijkbaar. Want het probleem heb ik eigenlijk al sinds ik weg gegaan ben bij Vodafone en overgestapt naar KPN. Van kleine bundel naar unlimited..…

Succes met je navraag! Zou mooi zijn. 

Groet van Ans

Badge

Ik ben in het donker naar een punt gelopen waar ik zwakke wifi op kan pikken. Want weer doet mijn onbeperkte data het niet..... 

HELP!

Badge

Zaterdag lag mijn nieuwe simkaart in de brievenbus: dank daarvoor.

Vanavond ging het toch weer fout met aanvullen van de onbeperkte data. Dus de nieuwe simkaart geplaatst. En toen...... Activeren,ar hoe.....als je geen data hebt? Gelukkig kan ik gebruik maken van wifi verderop bij een huisje - wel buiten en in het donker. Dus simkaart geactiveerd - bericht van KPN dat het gelukt is.

Dus weer "NL 1000 AAN" via een bericht naar 1266 gestuurd. Wat denk je? "Helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet KPN."

Om gek van te worden!

Ben je een tijd bezig met dit gedoe, loop je naar een wifipunt buiten in het donker.....weer net zover als je al was!

Zo balen! Ontzettend balen! Ook nu ik dit buiten bij de wifi schrijf.

Als het jou niet lukt om mijn GB op te hogen, Lisa, waar kan ik het zelf dan proberen? Ik ben dit gebeuren zo zat!

Ans Niewold

 

(Zo, nu kan ik weer naar binnen).

Badge

En nu lukte het aanvullen opeens wel...…

Maar blijft jammer dat je elk half uur weer moet gaan 'voeden' om tv te kunnen kijken..…

Graag meer dan 6 GB per dag - meer richting echt onbeperkt!

Reputatie 7
Badge +17

Dag @AnsNie! Ik ben nog in overleg met de techniek om te achterhalen waarom het soms fout gaat met het bijbestellen. Helaas heb ik daar nog geen duidelijkheid over. 
Waarom het ná 00.00uur wel werkt. Iedere nacht om 00.00uur ontvang je een nieuwe bundel. Dus vandaar dat je ná 12 uur weer online kunt. 

 

Badge

Dankje wel weer, Lisa.Fijn dat je bezig blijft met lobbyen. Succes!