Beantwoord

Onbeschofte medewerkers callcenter: verkeerd ingelicht en niet geholpen

  • 6 May 2021
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Hi, 
Ik heb recent extra bundels aan geschaft die actieve horen te zijn maar dit niet dus niet zijn waar door de minuten van mijn abonnement bleven worden afgeschreven. Hier door eindigde ik op onzeker of ik het wel had aangeschaft en uit eindelijk 3 keer heb aangeschaft op 23-04 op 03-05 en vandaag 06-05. En nog steeds werden minuten van mijn hoofd abonnement afgeschreven en liet het niet zien dat ik de extra bundels had. 
Ik heb hier over gebeld en uitgelegd, er werd mij verteld dat de bundels wel actieve waren en dat die eerst op gaan  voor dat mij abonnement minuten worden gebruikt, maar op 23-04 had ik nog een bundel actieve en op 1 mei begingen de nieuwe minuten, maar toch zijn die nu vrijwel op, op 3 mei had ik 1000 extra genomen want ik kreeg dat 50% was verbruikt, op 4 mei kreeg ik bericht dat 75% was verbruikt. 

 Ik kreeg hier op te horen “nee meneertje” dat eerst bundel minuten worden verbruikt al voor dat van de abonnement afgaat de uitleg dat het er wel degelijk van af gaat en dat de SMS hier over 50% verbruikt 75% verbruikt dit dan ook wel aantonen, kreeg ik te horen dat ik niet “intelligent” genoeg was om te begrijpen wat hij zegt, ik wees er op dat ik dit prima begreep en dat hij niet luistert naar wat ik zeg, hier op vertelt hij mij “dat is wat u claimt ja” 

Ik wou een manager spreken wel dat ging niet gebeuren en ik moet niet zo arrogant doen, en dat hij nu klaar met mij was. 

Ik heb hier na terug gebeld en een collega gevraagd of ik dus een manager kon spreken dit is dus niet een optie, gelukkig begreep deze wel wat er aan de hand was, maar kon de bundels en kosten niet ontdoen. Wel belooft hij 10e te crediteren bij volgende factuur en heeft mij nieuw abonnement aangeraden  die goedkoper zal zijn.

Maar dit is dus rond uit belachelijk, ik ben door 1 van jullie medewerkers een leugenaar genoemd, dom en arrogant. Sorry maar waar zijn de managers op jullie call centers want dit is belachelijk. 

Sorry ik heb deze onder de verkeerde forum sectie geplaatst.  

icon

Beste antwoord door Lisa 9 May 2021, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Fosite! Welkom op ons KPN forum. Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je op zo'n negatieve toon te woord bent gestaan. Dat is absoluut niet de ervaring die je zou moeten krijgen! Een gemiste kans dat heel wat frustratie oplevert. Excuses daarvoor. Goed dat je het meldt. Als je het goed vindt, kijk ik even met wie je gesproken hebt zodat ik er een melding van kan maken. Hier heb ik je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Even een check vraag: Heb je die collega op 4 mei gesproken? 

Hallo @Lisa ,
Ik heb mijn profiel aangepast. 
Ik heb op 6 mei gebeld, ik heb toen 2 medewerkers gesproken, heb helaas de naam van de eerste niet genoteerd, en twijfel of die aan het einde het nog zo geven dus niet meer naar gevraagd. Wel heb ik toestemming gegeven gesprekken op te nemen.  
Tweede meneer die ik spraak was genaamd Achmed, hij heeft mij wel beleeft geholpen en tot een redelijke oplossing gekomen voor mijn probleem, en zelfs mij een abonnement verkocht voor de komende 2 jaar. 
Dus voor duidelijkheid, onbeschofte medewerker naam heb ik niet! (tijd was 12:28 duurde 10 minuten)
Achmed was de tweede die ik spraak, en hij was beleeft en professional.(tijd 12:39 ook ong 10 minuten)  

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Fosite. Ik heb de collega gevonden en een melding gemaakt met een link naar dit topic. Dit wordt intern verder opgepakt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben (met betrekking tot je abonnement of anders), dan hoor ik het graag:wink:

@Lisa, ook jij bedankt voor uw reactie en ik ben blij dat dit wordt opgepikt. Ik weet niet hoe ik dit als een oplossing markeer, maar hier mee is het dan ook mee opgelost. 
Dus nog maal dank je wel aan jouw en aan de tweede medewerker die mij wel fijn heeft geholpen.