onbetrouwbaar

• 12 september 2011
  • 0 reacties
  • 3286 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Via internet probeerde ik mijn mobiele abonnement bij KPN te verlengen. Heb eerst gekeken naar mijn gebruik in de afgelopen maanden en wilde een abonnement van 210 belminuten en internet gebruik ik mobiel ongeveer 2 keer in de week voor mijn mail. Verlengen van het abonnement via internet was niet mogelijk. Wat ik ook probeerde, het moest via de verkoopafdeling. Daar  kreeg ik het persoonlijke advies om op basis van mijn belgedrag in het verleden een abonnement met meer dan 600 belminuten en supersnel internet te kiezen. Dat zou neerkomen op iets meer dan 60 euro. Ik zei dat ik daar even over wilde nadenken. Misschien had ik verkeerd gekeken naar mijn bel verleden. Wat bleek, ik had niet verkeerd gekeken. Nog een keer geprobeerd. Nieuwe verkoper, zelfde verhaal..... alhoewel.... nu begon het met een persoonlijkadvies dat neerkwam op 50 euro en eindigde na wat kritische vragen in 30 euro. Omdat ik ook dit advies onbetrouwbaar vond heb ik opnieuw gebeld en de verkoopster gezegd wat ik wilde. Op basis van mijn belgedrag in de afgelopen twaalf maanden, gewoon een sim only met eenvoudig internet. Volgens haar was het SIM Only abonnement 17 euro. Toen ik zei dat op internet het wordt aangeboden voor 13 euro, kreeg ik excuus omdat ze vergeten was delevenslange  korting eraf te trekken. Hoe onbetrouwbaar of onprofessioneel of 'korte termijn verkoop denken' kan een verkoopafdeling van KPN zijn? 

Wim Koning

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer