Onduidelijk

• 28 januari 2013
  • 2 reacties
  • 7868 keer bekeken

Ik zou graag met iemand contact willen hebben, omdat de medewerkers in de winkel niet willen helpen.

Ik heb in september, nadat ik het zat was bij t-mobile, een abonnement afgesloten bij kpn. Dit heb ik gedaan bij een meisje dat normaal nooit in die winkel staat. Zij heeft mij een abonnement gegeven, die ik zelf heel goed vond (veel goedkoper dan ik verwacht had) Zij heeft mij hier absoluut niet bij verteld dat het een lease-toestel is. Zij heeft de voorwaarden en het contract met mij besproken, en niet vermeld of laten zien van dat lease-toestel. Aangezien ik niet in de (overvolle) winkel een compleet contract ga lezen wat lang duurt, heb ik mijn handtekening gezet. Een paar weken hierna deed mijn mobiel raar, dus ik bracht hem naar de winkel. Hier kwam ik er dus achter dat het een lease-toestel was. Ik was het hier niet mee eens, en vroeg wat ik er nu mee moest. Ik werd maar afgewimpeld en zij wist niet wat ze ermee moest. Toen ik mijn mobiel kwam halen, heb ik er nog een melding van gemaakt. Eerst werd er weer gezegd 'ik kan er niks aan doen' tot ik om de leidinggevende vroeg. Die ging uitzoeken wie er stond, maar had zelf geen idee. Zij zou het hoofdkantoor bellen hierover, en mij een mail sturen met wat hieruit kwam. Ik heb tot nu toe (2 maanden later) gewoon nogsteeds niks gehad. 

Ik snap heus wel dat ik hier eerder mee had moeten komen, maar ik werk heel veel, en heb dus niet veel tijd. 

Het voelt voor mij echt alsof ze mij een mobiel onder valse voorwendselen hebben gekocht. Want ik moet nu meer betalen als ik deze wil houden, wat mij dus nooit is verteld. Ik ben het hier ook totaal niet mee eens, en als dit mij verteld werd bij het afsluiten, had ik ook zeker geen abonnement bij kpn genomen. Zeker nu het personeel zo doet tegen hun klanten, ben ik er al helemaal klaar mee. 

Wat kan ik nu doen?

Ik wacht op antwoord, alvast bedankt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Dus je koopt iets van iemand die daar geen ervaring mee heeft? Bovendien lees je het contract (waar nota bene in staat waarvoor je betaalt!) niet door, omdat het te druk is??? Dat er veel zaken verkocht worden wat niet verteld wordt, of dat men onvolledig ingelicht wordt, gebeurt vaak genoeg en vind ik zeer kwalijk! Maar er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoording. Ik kan je aanraden de volgende keer een contract te lezen, voordat je hem tekent. Kan je een hoop narigheid besparen. Los van dat, hoop ik wel oprecht voor je dat een webcare medewerker iets voor je kan betekenen

Reputatie 5
Badge +2
Beste roows,

Ik vind het erg vervelend voor je wat er gebeurt is in de winkel. Uiteraard had de verkoopster je moeten vertellen dat het om een lease contract ging. Deels ben ik het wel eens met wat donnie_brasco zegt. Lees een contract altijd goed door voordat je tekent. Tuurlijk had ze het lease gedeelte aan je moeten vertellen, maar ook als ze dit wel had gedaan moet je nog altijd je contract door lezen. Dit om dit soort narigheid te voorkomen. Er komen in contracten waar dan ook altijd dingen voor die niet grondig besproken worden. Dus dat als advies voor de volgende keer.

Verder wil ik graag je mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam ontvangen in een privébericht. Na ontvangst zal ik kijken of ik hierin nog iets voor je kan betekenen.

Ook hoor ik graag in welke winkel je het abonnement hebt afgesloten.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer