Beantwoord

Ongeldige EAN code voor actie Samsung

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 445 keer bekeken

Op 17 september heb ik een nieuwe Samsung S10 gehaald bij de KPN winkel in Hoofddorp.
De verkoper zei dat er via Samsung een actie liep waarbij ik een gratis JB Link 10 zou ontvangen bij aanschaf van dit toestel. Eenmaal aangeschaft probeer ik deze koptelefoon op de Samsung site te bestellen, maar er wordt steeds aangegeven dat de EAN code niet de juiste is.
Op de site wordt wel al de vermelding gedaan "Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met een deelnemende EAN-code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële producten uit Nederland. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze promotie." Blijkbaar is dit het geval geweest??
Moet ik nu mijn telefoon gaan omruilen voor één met een juiste code of is het mogelijk dat ik een geldige code doorgestuurd krijg?? Want ik wil wel graag van deze actie gebruik maken.
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 September 2019, 18:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als ik jou was, zou ik teruggaan naar de winkel in Hoofddorp. Dan vraag je daar of ze daar ter plaatse voor jou die JB Link 10 gaan regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bri_gitje. Welkom op het KPN Forum! Ben je nog terug gegaan naar de KPN Winkel in Hoofddorp? Ik ben erg benieuwd of mijn collega's een gratis JB Link 10 hebben aangevraagd. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat mijn collega in de winkel jou verder heeft geholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer