Ongelofelijk hoe ik te woord ben gestaan!

• 15 januari 2014
  • 8 reacties
  • 4244 keer bekeken

Ik ben reeds meerdere jaren klant met mijn mobiel bij KPN. Ik heb nooit een betalingsachterstand gehad. Op 7 januari 2014 heb ik met een man van de kpn gesproken en ik had gevraagd om een termijnregeling van 9 maanden. Omdat dit buiten de normen van 6 termijnen viel moest dit via een speciale afdeling aangevraagd worden. Ik heb SPECIFIEK nog gevraagd of ik tussentijds zou worden afgesloten. Het antwoord luide, NEE. Nu, 1 week later ben ik op maandag 13 januari zonder enige reactie van kpn afgesloten. Na 3 keer bellen met de klantenservice zag ik het niet meer zitten. De verbinding met mij was 2 keer verbroken en ik zou pas weer aangesloten worden als ik alles had betaald. Vervolgens naar kpn in drachten gegaan. Die hebben belverzoek achtergelaten bij kpn Leeuwarden. Teruggebeld en werd ik weer aangesloten. Een dag later weer afgesloten. Weer gebeld. Dame zegt; dan moet u maar op uw belgedrag letten en verbreekt weer de verbinding. Als ik hier en nu niet netjes en fatsoenlijk wordt geholpen zal ik de klacht nogmaals plaatsen via klachtencompas.nl ik wil jullie er namelijk nogmaals aan herinneren dat ik wel een regeling wilde!!!!

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Boos1988,

Dat je hier boos over bent, kan ik me voorstellen. Ik kijk graag voor je na wat ik kan doen in deze. Zou je me je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jemy

U heeft een pb
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor je privébericht. Een regeling van 9 maanden is niet mogelijk, 6 maanden wel. Het wordt me uit de contacthistorie niet helemaal duidelijk of je daar uiteindelijk mee akkoord bent gegaan. Zou je dat kunnen toelichten?

M.v.g,

Jemy

Daar ben ik mee akkoord gegaan en als het goed is, is dat reeds aangevraagd. Ik wil nogmaals aangeven dat ik op 7 januari reeds had gebeld om de mogelijkheden voor een termijnregeling te bespreken. Als ik had geweten dat 9 maanden niet mogelijk was geweest, had ik meteen een termijnregeling van 6 maanden afgesproken. Maar ik wordt tussentijds afgesloten!
Reputatie 4
Badge +2
Je aansluiting is weer open gezet. Ik verzoek je de termijnen tijdig te voldoen. Gebeurt dat namelijk niet en je wordt weer afgesloten, kan ik je niet meer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Jemy

Ik zal eerst tot morgen wachten of ik daadwerkelijk weer ben aangesloten. Dit gebeurde namelijk al eens eerder en toen werd ik een dag later ook weer afgesloten.
Reputatie 4
Badge +2
Ik weet het, niet echt klantvriendelijk...

Als het goed is moet je nu al kunnen bellen. (Het kan zijn dat je je telefoon eerst even uit en weer aan moet zetten.)

Reputatie 7
Badge +11
Beste Boos1988,

Kun je inmiddels weer bellen en alles naar wens opgelost?

We horen het graag.

Met groet,

Cornelis

Reageer