Ongelofelijke situatie

• 12 mei 2016
  • 13 reacties
  • 483 keer bekeken

Beste,

Ik heb vorige week maandag (2-5) mijn abbonoment verlengd via de telefoon echter blijkt nu dat mijn order 'suspended' is. Dit zou binnen 5 werkdagen geregeld zijn... Inmiddels zijn we er 7 verder dus ik vandaag nog maar eens gebeld. Blijkt er een of ander probleem met de software te zijn (ja hoor heb ik weer) waardoor mijn order 'vastzit'. Dus ik heb gezegd nou cancel de order maar dan bestel ik hem wel opnieuw. Gaat niet! Ongelofelijk dus mijn verlenging zit 'vast' waardoor ik nu ook niet kan overstappen naar een eventuele ander provider die zijn zaakjes wel op orde heeft. Wat is dit voor onzin kpn? En niemand die kan vertellen wanneer dit gefixed wordt. Ik hoop dat dit voor mijn contract einde (23-5) gefixed is anders is er weer een klant die ontevreden wegloopt....

13 reacties

Reputatie 7
Hoi, wat een ongelooflijk lastige situatie. Helaas zijn er meerdere klanten die nog steeds last hebben van de storing. Allen hebben op 2 mei verlengd.

Een dingetje. Na 23 mei loopt je huidige contract gewoon door, je raakt je nummer en verbinding dan niet zomaar kwijt. Maar wel lastig dat het nieuwe contract ergens tussen wal en schip zit.

Ik heb hiervan een kattebelletje bij KPN Webcare achtergelaten. Zij zullen vandaag of morgen wel hier reageren.

Ja ik snap dat me abbonoment gewoon doorloopt maar ik kan nu ook niet opzeggen.... Wel makkelijk klanten vasthouden zo. Gewoon zeggen dat je systeem plat ligt.
Hier precies hetzelfde....

Besteld op 4 mei. Nu al 3 keer gebeld, en elke keer een andere belofte.

Vandaag een medewerkster aan de lijn gehad die een email aan iemand zou sturen die mij wel van suspended af kon halen.

Op mijn vraag of het toestel er dan morgen kon zijn, kreeg ik de opmerking... Dan zeker nog niet. Toen ik vermeldde dat het pinksterweekend er aan ging komenen het dan waarschijnlijk zeker dinsdag zou worden, kreeg ik geen antwoord.

Ze ging de email sturen, en zou daarna nog bij me terug komen... Na nogmaals 5 minuten wachten bij een zeer "rustgevend" melodietje werd de verbinding gewoon verbroken...

Ik was bij KPN onder meer voor de goede reputatie en service die men heeft, maar dat heeft nu toch wel een flinke knauw gekregen. 

Enig zoeken heeft me leerd dat het waarschijnlijk met de beschikbaarheid van de HTC 10 te meken heeft.

Zie http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/HTC-10-levering/m-p/414803

Mijn bestelling betreft inderdaad ook de HTC 10...

Zeg dat dan gewoon!

Reputatie 7
Badge +30
Kees3 ookal heeft KPN de boel niet goed voormekaar, ze hebben gewoon nog steeds verplichtingen m.b.t. opzeggen.
hoihoi,

Ik zat vannochtend in de kpn app en kreeg een verlengings voorstel.

Ik denk hey dat is raar uiteindelijk heb ik gewoon nog een keer mijn abbo verlengd en deze keer komt hij wel goed door.

Ik kon meteen mijn status volgen en kreeg alle bevestigingen van verlenging. Hoe het dus met mijn eerste order zit is mij

een raatsel maar dat vind ik het probleem van KPN. Het enige jammere is dat ik de HTC10 besteld had en deze inmiddels uitverkocht is.... Dus moet nog steeds wachten. Maar met mijn eerste verlenging kreeg ik uberhaupt geen status update of melding dat de telefoon

tijdelijk niet leverbaar was.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Kees, welkom op het forum! Balen dat het verlengen van je abonnement zo moeizaam verloopt!

Ik help je graag verder met het oplossen hiervan. Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je meteen :)

Reputatie 7
Badge +28
: Dit is een slechte zaak, excuses hiervoor. Er is met deze batch inderdaad een probleem ontstaan. Is er helemaal geen contact meer opgenomen? Ik kijk graag na of de bestelling nu wel goed loopt. Kun je daarvoor op mijn privébericht reageren?

Reputatie 7
Badge +21
Dag Kees, inmiddels had ik je in een reactie op je privébericht verder geïnformeerd 🙂 Had je dat bericht al gezien? Als je op dit moment nog vragen hebt weet je me te vinden!

Reputatie 7
Badge +21
Aangezien ik niks meer van je heb gehoord ga ik er vanuit dat je het probleem inmiddels opgelost hebt ! Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden.

Hier hetzelfde sinds 22-9-2016. Meer dan een week verder. 3 x gebeld en in 2 kpn winkels geweest. SIm-kaart heb ik maar mijn nummer schijnt op 'suspended' te staan. Ik heb een bedrijf te runnen en ben al meer dan een week niet te bereiken. Niemand schijnt me te kunnen helpen. Het gaat nu wel erg vervelend worden.
PS het gaat niet om een HTC maar gewoon Iphone 62. Die heb ik ook netjes binnen, samen met de sim-kaart. Ben overgestapt van vodafone naar kpn. Begin hier spijt van te krijgen 😞
Reputatie 7
Badge +24
Dat kun je wel zeggen dat dat vervelend is, helemaal omdat het al zo'n tijd duurt, @heleenverkerkforum. Goed dat je je hier meldt!

Ik wil graag voor je nagaan waarom het zo lang duurt en hoe we hier vaart achter kunnen zetten. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan hoop ik dat ik ervoor kan zorgen dat je zo snel mogelijk bereikbaar bent!
Reputatie 7
Badge +24
Hi Heleen, ben je inmiddels bereikbaar? Ik heb geen bericht in mijn inbox gezien. Als je nog wel hulp nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe en dan help ik je verder.

Reageer