Onjuist Mobiel Internet Factuur

• 21 februari 2013
  • 1 reactie
  • 7116 keer bekeken

Op 23 december heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft (Samsung Galaxy Ace 2). 
Het eerste wat ik hiermee deed was de mogelijkheid tot 3G (mobiele internet data verbinding) uit te schakelen. Ik heb dit gecontroleerd met een network counter, en echt op de contrecte wijze gedaan. Hierna kon er alleen nog maar wifi data verkeer plaats vinden. 

Gek genoeg was mijn laatste factuur 100,55! Wat meer dan 80 euro teveel is. 

Er stond op het factuur dat ik 3 keer op internet ben geweest. 
Ik heb deze datums gecontroleerd, en het klopt absoluut niet, ik kan ook bewijzen dat ik alleen via wifi met internet verbonden ben geweest. 

Nu heb ik al vele keren heb probleem uitgelegt aan de klantenservice via mail/ telefoon en ben zelfs 3 keer persoonlijk naar een KPN winkel geweest. 

Alles wat ik te horen krijg is, dat ze me niet kunnen helpen omdat de getallen er gewoon staan. 

Terwijl ik glashard bewijs heb dat deze onjuist zijn. 

Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? 
Ik heb al verteld dat ik het zou storneren, als niemand me kan helpen en zelf het correcte bedrag over zou maken, hierop heb ik geeneens reactie gehad.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste spagheth, 

Kan je in een privé-bericht je mobiele nummer en postcode/huisnummer sturen? Ik kijk graag de factuur voor je na. 

Je zou eventueel naast het uitzetten van je mobiele internet ook de APN instellingen kunnen aanpassen zodat het toegangspunt niet meer geldig is. 

Groeten,

Menno

Reageer