Beantwoord

Onterecht aansluitkosten in rekening

  • 5 August 2020
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Beste,

Vanwege een aanbieding ben ik overgestapt naar kpn. De aanbieding was dat er geen aansluitkosten verrekend zouden worden. Echter zie ik op mijn factuur dat die wel meegenomen worden. Hoe kan dit? En zou dit eventueel hersteld kunnen worden.

Mvg,

Faysel

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2020, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Faysel, welkom bij ons op het forum. Ik kijk graag met je mee. In de bevestiging die je van de bestelling kreeg, stonden de aansluitkosten daarin wel of niet genoemd? Dat is namelijk de bevestiging van wat er uitgevoerd gaat worden. 

Ik heb nog geen gegevens van je, waardoor ik op dit moment nog niets voor je kan zien. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft en de vragen beantwoord kunnen we samen verder kijken :slight_smile: