Beantwoord

Onterecht afgesloten/geen mogelijkheid tot contact klantenservice

  • 5 March 2019
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Na het terugboeken en meerdere keren bellen ter controle of mijn dubbele boeking is teruggeboekt, heb ik inmiddels van de afdeling crediteuren het bedrag ontvangen. Echter, ik ben sinds vanmorgen onterecht afgesloten, terwijl alle betalingen wel zijn voldaan.
Bellen naar de klantenservice is niet mogelijk en ik zou zo snel mogelijk weer aangesloten willen worden. Ik ga niet dubbel betalen voor iets wat ik reeds (dubbel) betaald heb.
Kan een medewerker mij zo snel mogelijk bellen of anders middels een andere manier bereiken?

Mvg,

Lyza
icon

Beste antwoord door Lyza 5 March 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Lyza, welkom! Als het goed is, kan je altijd 1200 bellen met je mobiele telefoon, ook als je afgesloten bent. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van KPN. Om welk bedrag gaat het? Als je dit openbaar niet kwijt wilt, mag je me ook een privébericht sturen met de betreffende informatie.
Beste Marcia,

Inmiddels heb ik via de klachtenlijn het probleem kunnen verhelpen. Middels 1200 kreeg ik het automatische bericht over een openstaand bedrag en dat ik die moest voldoen, eer ik een medewerker kon spreken. Dus 1200 bellen kon wellicht wel; maar daar was ik niet mee geholpen.
Daarbij hebben meerdere medewerkers in het vorige contact aan de lijn ook erg nalatig gehandeld, ik vind dat best een kwalijke zaak voor een onderneming dat claimt de mening van afnemers in haar producten serieus te nemen. Het probleem wordt al gauw afgeschoven op de afnemer in plaats van handelen naar een oplossing, dit is geen werk ethiek.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn dat het inmiddels toch is opgelost! Heel erg vervelend deze gang van zaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten 😞. Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het me dan weten?