Vraag

Onterecht online aankopen "V-bucks Fortnite" op factuur

  • 23 April 2021
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Beste forum leden,

Ik heb op mijn recente mobiele factuur online aankopen van Fortnite V-Bucks store Microsoft welke wij niet zelf hebben aangeschaft.

Heeft u ervaring hiermee waar ik terecht kan om eventueel geld terug te vragen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @EPL, welkom. 

Wat vervelend dat jij de aankoop niet herkend. Echter betaal je deze kosten niet aan KPN maar via de KPN factuur en kan ik dit helaas niet voor jouw crediteren. Vaak is er iemand anders in het huishouden (een kind of kleinkind bijvoorbeeld) dit via hun telefoon deze aankopen hebben gedaan. Om herhaling te voorkomen raad ik je aan om betalingen via de KPN factuur uit te zetten. 

Beste Hanna,

Bedankt voor je reactie naar aanleiding van de mail welke wij hebben ontvangen van KPN hebben wij betalen via KPN factuur uit laten zetten door KPN.

Mijn kinderen hebben deze aankopen niet gedaan want binnen een paar minuten is voor € 185,00 aan V-Bucks gekocht.

Jou collega aan de telefoon gaf ook aan dat niemand dat doet om verder in een game te komen.

Waarschijnlijk is het 06 nummer misbruikt door derden om aankopen te doen.

Op de factuur staat Store Mircosoft zijn hun eventueel te benaderen?

Reputatie 7

Voor alle meelezers: Doe jezelf een lol en laat KPN de mogelijkheid blokkeren om via de KPN factuur betalen. Het gaat te vaak fout waardoor mensen tegen hoge onvoorzien kosten aanlopen. Betalen op de Play Store of de Microsoft Store kan je ook gewoon via iDEAL doen. Helaas is betalen via iDEAL in de Apple Store (nog) niet mogelijk.

 

Waarschijnlijk is het 06 nummer misbruikt door derden om aankopen te doen.

Dat is eigenlijk niet mogelijk.

 

@Hanna_,

Staat de mogelijkheid om via de factuur van KPN betalingen te doen standaard aan of uit?