Beantwoord

onterechte factuur

  • 14 October 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb op 10 aug 2020 mijn abonnement omgezet naar een prepaid per 1 okt. Hier heb ik ook bevestigingen van gekregen. Ook dat het op 1 okt is omgezet. Nu heb ik toch wederom een factuur gekregen. Klopt dat wel?


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 26 October 2020, 16:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marliesvdw,

Als ik dit zo lees, dan zou het kunnen dat de factuur en de omzetting naar prepaid elkaar hebben gekruist. Je ontvangt dan volgende maand nog een factuur waarop de te veel in rekening gebrachte kosten in mindering worden gebracht. Dat bedrag wordt dan dus weer op jouw rekening gestort. Ik wil dit natuurlijk voor de zekerheid wel voor je nakijken. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +10

@Marliesvdw  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hi Jose, wat voor informatie heb je allemaal

van me nodig? 

 

groetjes


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Marliesvdw,

Je profiel is voldoende ingevuld. :slight_smile: Ik ben voor je gaan kijken en mijn vermoeden klopt; er staat € 50,67 klaar om teruggestort te worden op jouw rekening. Weet je hiermee voldoende?

Ja dat is fijn! Bedankt! Wanneer kan ik het ongeveer terugverwachten?

Groetjes,

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik verwacht dat je rond 13 november je slotfactuur ontvangt. Daarop zie je dan ook dat het bedrag van € 50,67 in mindering gebracht wordt. Ongeveer een week later wordt het dan op jouw rekening gestort.

Reageer