Blij dat ik weg ben bij KPN. Wat een afschuwelijk bedrijf. Ik zat bij Telfort voor mijn mobiel. Die werd overgenomen door KPN. Een abonnement met gratis mobiel verlengen kost bijna 3x zoveel als bij Ben waar ik nu zit. Ik wilde 8 oktober j.l. overstappen naar BEN ,maar kon dat pas per 8 november ,dus ok.
Maar toch kreeg ik een paar weken geleden een factuur over de periode van 8 november tot 7 december, E12,96 (n.b. E 0,00 verbruik voorgaande periode) Terwijl ik dus al per 8 november bij BEN zit….
Bel ik de klantenservice, hoogstwaarschijnlijk een extern bedrijf, wordt er doodleuk gezegd dat ik de factuur moet betalen, en dat ik het teveel betaalde na December terugkrijg.
Toen ik zei dat ik niet de onterechte factuur ga betalen , zei ze dat dat dan gevolgen heeft en er dan kosten bijkomen. En dat het bij iedereen zo gaat . Ik zei daar heb ik niets mee te maken, een incorrecte factuur is incorrect.
Ze liet me niet uitpraten en toen ik later haar in de rede viel, zei ze dat ik boos was en dit gesprek geen verder geen zin had en “ik ga nu dit gesprek beëindigen” .. N.b. ik heb dit een paar weken geleden ook al meegemaakt
Klantenservice KPN 2021 …….
Zo professioneel in communicatie/ICT dat ze niet eens een correcte eind factuur kunnen sturen , en klanten die weggaan niet op een correcte manier kunnen behandelen….
De klantenservice laten ze doen door incapabele externen.
En een paar dagen later krijg je een e-mail van waarschijnlijk het hoofdkantoor om met vragen over hoe de klantenservice je geholpen heeft.
KPN, Ik wil er nooit meer iets mee te maken hebben.
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel