Beantwoord

onterechte hoge rekening.

  • 16 September 2020
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hallo,

 

Ik heb op 24 augustus een abbonement afgesloten. De 26ste pas ontvangen. Ik ging van prepaid naar abbonement met telefoon. De telefoon de zelfde dag direct terug gestuurd. Op de prepaid stond nog beltegoed en mb's. De 30ste heb ik het abbonement stop gezet. Nu moet ik betalen tot 30 september voor een abbonement die al 30 dagen eerder is geannuleerd. Voor een toestel 2x terwijl ik die niet heb gehad?

Wie kan hier mee helpen want dit lijkt mij zeker niet correct!!!

 

Mvg,

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 September 2020, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Vul u gegevens aan in het profiel en wacht enkele dagen op een reactie van een medewerker. Vervelende situatie. Heeft u nog ontvangstbevestiging van bijvoorbeeld de retourzending. Deze even goed bewaren.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jf2, dit klinkt inderdaad niet zo fraai :slight_frown: Op het moment dat je een abonnement afsluit, worden de maand dat het abonnement in is gegaan én de volgende maand gefactureerd, je betaalt je abonnementskosten en ook de toestelkosten altijd van te voren. Als je geannuleerd hebt, krijg je die kosten uiteraard weer van ons terug aangezien je niet hoeft te betalen voor iets dat je niet gebruikt! Dit zal echter wel pas een maand later geschieden door middel van de automatisch opgemaakte slotfactuur. Het gaat dus goed komen :relaxed:

Mocht je graag willen dat ik dit voor de zekerheid nog even voor je nakijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hallo,

Ik heb betaald maar nog niks van gehoord.

Reputatie 7
Badge +20

Zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik even met je mee kan kijken!

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik zie da je annulering en de factuur beide op 3 september zij verwerkt, dit heeft elkaar dus net gekruist.

Wat je nu te veel hebt betaald via die factuur, zal je via je volgende factuur (de slotfactuur) die begin oktober wordt opgemaakt, weer van ons terugkrijgen. Je hoeft dus alleen te betalen voor de periode dat je gebruik hebt gemaakt van het abonnement!