Beantwoord

onterechte registratie, geweigerd bij kpn

• 27 mei 2014
  • 1 reactie
  • 2255 keer bekeken

Afgelopen weekend heb ik geprobeerd mijn abonnement over te sluiten van T-mobile naar KPN, dit lukte echter niet omdat ik een registratie zou hebben (waarvoor konden ze niet zeggen). De medewerker in de winkel verwees mij naar mijn huidige provider, omdat ik nergens anders ooit een abonnement heb gehad. Ik ben toen direct naar T-mobile gegaan en om opheldering gevraagd. Zij zeggen geen reden te hebben om mij ergens te registreren dus snappen niet hoe het kan dat ik geregistreerd sta.

Ik snap er zelf ook niks van. Ik heb nog nooit ergens een betalingsachterstand gehad en heb voorheen alleen maar een abonnement bij T-mobile gehad. Bij T-mobile raadde ze me aan om een brief te schrijven aan preventel, dat heb ik inmiddels gedaan, maar het zou toch op een makkelijkere en snellere manier op te lossen moeten zijn? Het kan niet anders dat er door iemand een foutje is gemaakt..

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 27 mei 2014, 22:12

Als er een registratie staat bij preventel, dan kan er een brief geschreven worden met de aanvraag voor de informatie over deze registratie. Ook als u een bezwaar wilt maken vanwege de registratie zal dit daar dienen te gebeuren. Alle informatie hierover is te vinden op de site van preventel.

Ze hebben jammer genoeg als enige mogelijk dat ze schriftelijk te bereiken zijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Als er een registratie staat bij preventel, dan kan er een brief geschreven worden met de aanvraag voor de informatie over deze registratie. Ook als u een bezwaar wilt maken vanwege de registratie zal dit daar dienen te gebeuren. Alle informatie hierover is te vinden op de site van preventel.

Ze hebben jammer genoeg als enige mogelijk dat ze schriftelijk te bereiken zijn.

Reageer