Vraag

Ontevreden over klantenservice

  • 24 January 2020
  • 19 reacties
  • 204 keer bekeken

hoi,

Ik dacht mijn mobiele contract met jullie te wijzigen, en zodoende te verlengen.Maar I.P.V daarvan zit ik zwaar en serieus te overwegen , om al mijn cotracten bij kpn per aanstaande maandag te beeindigen! dat houdt dus in,mijn sim only contract (p.s ben al 15 jaar klant bij jullie) en daarbij tv en internet.

zal het even haarfijn uitleggen, ben echt over de zeik!!!

ik bel met jullie klantenservice rond 22.u  ik weet jullie zijn bijna gesloten, maar ik krijg toch een medewerker aan de telefoon, ik vraag of hij mijn contract wil in zien.dat was geen probleem zij hij,en toen werd de verbinding verbroken want het was nu echt 22 u! kon geen verbinding meer krijgen met jullie.zwaar klant onvriendelijk!.

P.S  hoop jullie hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet de heer J.V.Gool

 

 


19 reacties

Badge +19

Sorry hoor maar u zegt dat u 15 jaar klant bent en dat gaat er 1x iets fout en dan bent u meteen over de zeik en gaat u opzeggen???  Schei nou toch uit. 

nee je hebt gelijk

 

maar als mijn werktijd voorbij is,terwijl ik met die gene aan het praten ben,zeg je toch ook niet kom morgen maar terug! zo ging het verhaal

 

Badge +19

De echte oorzaak zullen we nooit weten. Ik vind het toch sympathiek dat je het met me eens bent. Soms is een beetje stoom afblazen zo gek nog niet :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Dacht eigenlijk dat die telefonische helpdesk 24/7 beschikbaar was? :thinking:

Reputatie 7

Het allerbelangrijkste punt dat mijns inziens door deze ervaring van ikke2500 duidelijk wordt is dat de klant blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt door de medewerkers die het meest met die klant te maken hebben. Het is echt schokkend om tot zo'n conclusie te moeten komen en het zegt heel veel over de cultuur die blijkbaar op een afdeling als "klantenservice" heerst.

Ik denk dat KPN zich toch eens flink achter de oren mag krabben bij het horen van dergelijke ervaringen.

Badge +19

@wjb ben jij zo'n type die nog net voor sluitingstijd een winkel binnen stapt en verwacht nog uitgebreid te worden geholpen? Nou geloof me die mensen willen naar huis. Hun werkdag zit erop. 

joep,

serieus of je hebt geen werk! maar daar ga ik niet vanuit !  maar jou visie is dus einde werktijd iedereen kan kapot vallen!! succes verder! kom je ver mee!

Het was niet einde werktijd, de klantenservice is 24 uur bereikbaar. Beëindigde de medewerker het gesprek of was er iets anders, storing o.i.d., dat de verbinding werd verbroken?

casey,

heb je geprobeerd te bellen dan?

denk het niet want dan krijg je te horen van 09.00 morgen ochtend tot 22 uur in de avond zijn we er weer!  tot voor kort was het idd 24 uur, nu niet meer

Reputatie 7
Badge +11

Ik dacht dat je s 'avonds na 10 uur alleen nog terecht kan met een storing.

 edit gevonden

 

Klantenservice KPN

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon. Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.

Dat is duidelijk niet bellen om te verlengen als het tegen tien uur loopt.

Wat mij stoort hieraan het is ook genoemd. Loop je 10 minuten of 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen word je geholpen, althans dat zou wel moeten, wel met de opmerking geen uur werk gewoon wat je nodig hebt. Deze medewerker  had gewoon dat product kunnen verkopen. Of ze mogen van het bedrijf geen overuren maken.

De klanten service en dat wist ik al langer heeft niks met KPN van doen dit betreft een extern bedrijf, dat is ook meteen de verklaring wat betreft kennis nivo werk je er net 1 dag of al langer.

Beetje research nee overuren blijkbaar niet toegestaan.

Je bepaalt je eigen rooster met als enige randvoorwaarde dat je 2 avonden tot 22:00 uur beschikbaar bent. Bron voor dat 'hongerloontje' een bruto startsalaris van €9,44 per uur;   snap ik ook wel dat je stipt 22:00 zegt het is mooi.

Reputatie 7

@Galdor68 Dat noemen ze Belfabrieken :joy: ​​​​​​

Moet je eigenlijk niet tussen willen zitten. In Lwd hebben we de 'callcenterhoofdstad' van Friesland. Je wilt niet weten wat er voor 'louche' bedrijven zitten voor een loontje, ver beneden peil :no_mouth: ​​​​​​

Ik heb gelukkig niks te klagen met mijn klantenservice job incl bellen, mailen, chatten enz. bruto uurloontje boven de 15 euro zonder toeslagen is voor nu wel prima voor een dag op m'n kont zitten haha :rofl:

@JeroenB22 dat dan wel het is een start bedrag mogelijk kan het wel die kant die jij noemt op als je het lang genoeg uithoudt. Maar vertel als man uit de praktijk handelen jullie de laatste klant nog of net als hier tijd is tijd. Loon lijkt net aan minimun.

Reputatie 7
Badge +28

hoi,

 

P.S  hoop jullie hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet de heer J.V.Gool

 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer?

Reputatie 7

Ik zit dan in de verzekeringen. Bij de grootste verzekeraar. Daar werkt het gelukkig heeel anders, en moeten klanten wel worden geholpen. Al zijn veel mensen dom. Nemen geen tijd om in hun verz te duiken en bellen om de domste dingen. Gelukkig is er geen tijdsdruk en na werktijd altijd alles afhandelen. 

Ik zit dan in de verzekeringen. Bij de grootste verzekeraar. Daar werkt het gelukkig heeel anders, en moeten klanten wel worden geholpen. Al zijn veel mensen dom. Nemen geen tijd om in hun verz te duiken en bellen om de domste dingen. Gelukkig is er geen tijdsdruk en na werktijd altijd alles afhandelen. 

Dit webhelp heeft ook verzekeraars als klant zag ik.

Reputatie 7

@Galdor68 ik ben alleen bekend binnen de grote A :wink: en dan weer refererend naar mijn fietsbel afbeelding, of mega grote telefoon in Apeldoorn :grin: Wij hebben geen externe bedrijven. Wel was er een intern uitzendbureau maar door de WAB is dit omgezet in een bedrijf zeg maar, ben even de juiste benaming kwijt,..

 

Hoe het dan precies werkt gene flauw idee. Wij hebben er iig niks mee van doen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag allemaal en @ikke2500 in het bijzonder. Goed dat je je verhaal hier hebt gedaan en ik zie er zich een mooie discussie heeft ontwikkeld: daar is dit Forum een uitstekende plek voor. 

Ongeacht hoe laat je belt: je hoort je welkom te voelen. Ik begrijp dat de collega het gesprek daadwerkelijk beëindigde om 22.00? Dat is uiteraard niet de bedoeling en zoiets hoort niet te gebeuren. Ik kan me best voorstellen dat je aan het eind van een lange werkdag graag naar huis wilt, maar een gesprek beëindigen om die reden vind ik erg kwalijk. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Reageer