Beantwoord

Onverwachte bijbetaling na overgang van Telfort

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Wij zijn in januari overgezet met eenĀ  telefoon van Telfort naar KPN. Bij Telfort 10 jaar geweest en nooit een ekstra bijbetaling hoeven te doen naast het abonnement van 17,50 euro.

Nu bij KPN eerste rekening 56 euro bijbetalen wegens bellen naar service nummers .een keer 20 minuten en twee dagen later 11 minuten.

Tweede rekening op komst met de waarschuwing dat er weer servicenummers gebeld zijn.

Wij zijn 2 bejaarden. Mijn man belt nooit mobiel en ik weet zeker dat die servicenummers niet door mij gebeld zijn.Hoe kan dit? MijnĀ  abonnement loopt nog tot januari dus opzeggen is geen optie.

Wie heeft soortgelijke ervaringen?

Ā 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 March 2020, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @erg ontevreden, welkom hier.Ā 

Ā 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van de extra kosten. Ik moet wel zeggen dat deze altijd van de simkaart af komen. Maar ik wil graag eens meekijken naar de nummers of ik hier nog iets bijzonders uit kan halen. Zou je daarvoor het mobiele nummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als dat gedaan is, dan kijk ik mee.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het duidelijk is. Ik heb geen reactie meer ontvangen namelijk.Ā 

Reageren heeft geen zin meer. Jullie bepalen. Zodra het kan ben ik weg bij jullie en zoek een andere profider.

Helna Opperman

Reputatie 7
Badge +20

Dat is jammer om te lezen. Ik had graag nog even meegekeken waar de kosten vandaan komen. Wij gaan echt niet zomaar iets in rekening brengen.Ā 

Dus mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.