Beantwoord

Onverwachte verhoging van mijn abonnementprijs nadat ik het gewijzigd heb

  • 21 April 2021
  • 11 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb vanochtend een nieuwe abonnement gekozen en toen stond het prijs 21,92euro (onderste. Na de behandeling van mijn verzoek, zie ik nu eens het 32,46euros?! hoe kan dat het eens 10,54 duurder geworden?! Ik zou dit willen terug zetten naar het oude prijs want dit is niet acceptabel. 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2021, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ik heb vanochtend een nieuwe abonnement gekozen en toen stond het prijs 21,92euro (onderste. Na de behandeling van mijn verzoek, zie ik nu eens het 32,46euros?! hoe kan dat het eens 10,54 duurder geworden?! Ik zou dit willen terug zetten naar het oude prijs want dit is niet acceptabel. 

 

alexiawpy

Reputatie 7
Badge +30

Ha @alexiawpy, ik ga er helemaal vanuit dat het in orde komt. Normaliter zetten we in MijnKPN namelijk de prijs zónder korting. Ik zie in mijn systeem nog niet het volledige bedrag, omdat de wijziging nog niet ingegaan is, maar voor zover ik kan zien, gaat de korting er gewoon vanaf. Wacht de factuur even af. Mocht het daar verkeerd op staan, meld je weer even in dit topic. Dan kijk ik er met je naar!

Dank je Marcia ik wacht de factuur af. Grt

Dag @Marcia_  Ik heb de factuur ontvangen maar het klopt inderdaad niet. Hoe kunnen we hier verder met de correctie?

Reputatie 7
Badge +30

@alexiawpy ik heb er even naar gekeken en zie het ‘probleem'. De prijs die je betaalt voor je abonnement is wel 21,92 euro. Echter, je betaalt ook voor KPN 300 belminuten en dat is nog eens 11,74. In totaal dus het bedrag van 32,46. Ik heb je vorige factuur er even bij gehaald en zie dat je bij je vorige abonnement 23 euro betaalde. Dat was ook 14 en een beetje voor je KPN Messaging en nog 9 voor het belgedeelte. Precies hetzelfde als nu! Hopelijk heb ik het zo kunnen verduidelijken.

Goedemorgen @Marcia_ . Bedankt voor het uitleg. Echt wil ik verhoging van internet en belminuten. Het blijkt dus die pakket is voor alleen verhoding van internet (ik zie spotify ook bij is? waar kan ik die spotify abonnement registeren?). 

 

Is er andere optie dus die ik minder dan 30euros per maand met meer internet GB (5GB is genoeg) en onberperkte belminuten? die pakket opties op mijn account staan namelijke weinig informatie en als ik naar KPN website kijk zie ik totale andere opties...het is wel verwarrend...

Reputatie 7
Badge +30

@alexiawpy goede vraag. Je kunt verlengen naar een KPN Hussel abonnement. Voor 20 euro per maand heb je dan 5 GB en onbeperkt bellen/sms. Als je daar dan nog Spotify bij wilt, kom je dan op 29,99 euro per maand. Je neemt geen vaste diensten van ons af? Mocht je daar op een gegeven moment voor kiezen, dan krijg je nog eens 2,50 euro korting op je mobiele abonnement. In totaal wordt het dan dus 27,49 euro. Mocht je meer informatie hierover willen, kan je het beste even bellen met de collega's via het gratis nummer 0800-0402. 

@Marcia_  Naar jouw advies heb ik KPN Hussel abonnement aangesloten afgelopen maand met 20euro per maand %GB en onbeperkte bellen & sms. Alleen krijg ik deze maand weer foute bedrag. Het staat nog steeds op de oude abonnement….zou je die willen aanpassen? Want ik heb al 2 maanden 10euros per maand extra betaald...

 

 

 

 

Admin: afbeeldingen aangepast wegens privacy

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je begin juni het abonnement inderdaad aangepast hebt naar Hussel! Toen was de factuur echter al opgemaakt en daar stond dus nog het oude abonnement op. Over een week of twee krijg je de nieuwe factuur en daarin wordt het teveel betaalde dan verrekend. Vanaf dan is het helemaal in orde!

Dag @Marcia_ . Bedankt voor jouw bericht. Ik heb nog steeds geen aangepaste factuur ontvangen. Klopt dat die komt nog?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je die gisteren net ontvangen hebt, kan dat kloppen? Voor zover ik het nu zie, lijkt het verder in orde!