Beantwoord

Ook na 24e maand betaald voor toestel in abonnement

  • 21 April 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik zie in het forum diverse topics langskomen van mensen die opmerken dat zij ook na het aflopen van hun initiƫle looptijd van hun contract doorbetalen voor het (inmiddels afbetaalde) toestel dat zij bij aanvang van het contract afgenomen hebben.

Ik denk dat die situatie voor mij ook van toepassing is. Na het aflopen van de eerste 24 maanden van mijn contract bleef ik de zelfde vaste kosten per maand betalen, een aanzienlijk verschil met een gelijksoortig abonnement op basis van SIM Only.

Ik heb inmiddels mijn abonnement verlengd naar SIM Only en heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat onderzocht wordt of ik teveel betaald heb?
icon

Beste antwoord door Joran 22 April 2019, 15:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @SCaw72! Je bent hier aan het goede adres, top dat je je gegevens al hebt ingevuld. Bij jou is dit inderdaad lange tijd van toepassing geweest. Ik breng je in contact met een afdeling die dit in orde gaat maken, je wordt daar deze week over teruggebeld!
Ik heb inmiddels een bevredigende reaktie ontvangen. Bedankt!

Reageer