Beantwoord

Op mijn simcard staat geen 06-nummer

  • 18 November 2019
  • 5 reacties
  • 3319 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement KPN mobile afgesloten en heb de simcard gekregen geactiveerd werkt prima. Als ik kijk bij status simcard staat telefoon nummer onbekend. Tegen mij aan de telefoon is gezegd dat die van zelf zichtbaar wordt. Nog steeds niet gebeurt in heb een nokia 7 plus simlock vrij. Toen ik de simcard kreeg stond op het kaartje geen nummer. Staat wel in de mij kpn app op de telefoon. Telefoon is al diverse malen uit geweest aan en uit geweest. Nog steeds niet zichtbaar.

Saskia

icon

Beste antwoord door PeterG 22 November 2019, 09:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Saskia2019 Ik begrijp je niet helemaal, ben ik bang. Je weet je eigen mobiele nummer niet? Als je met nummerbehoud bent overgestapt is het uiteraard het nummer dat je altijd al had. Als je een abonnement met een nieuw nummer hebt gekregen staat het nummer in je contract en orderbevestiging genoemd die je hebt ontvangen. Vanzelfsprekend kun je altijd even iemand bellen en bij de ontvanger kijken welk nummer er in beeld komt. Op de simkaart zelf staat geen mobiel nummer: het nummer dat daarop is vermeld is het simkaartnummer. 

Mijn nummer is bekent op de app en in mij account. Heb hier voor een prepaid gehad op mij simcard staat het mobile nummer wat ik heb. De kaart is wel 10 jaar oud en nog in gebruik. Bij T-Mobile gekocht. Ga nu over op een abonnement. Mensen zien mij nummer als ik die bel. Dus als ik goed begrijp is op de kaart geen 06 nummer meer vermeld. Dus krijg je een kaartje waar de sim in zit de vermeld puk code en een SIM-kaartnummer. Het mobile nummer is daar op weg gelaten.

 

Saskia

Ah, op de simkaart van een ABONNEMENT staat inderdaad géén telefoonnummer vermeld.

Dat is wel het geval als je een prepaid-sim in een winkel aanschaft.

Bij een abonnement is je nummer zichtbaar:

voor de ontvanger (nummerweergave)
inzichtelijk in MijnKPN
vermeld op je maandelijkse factuur

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Saskia2019 Legt Peter het zo duidelijk uit? Kun je er mee uit de voeten? 

Bedankt voor de reactie mij is het nu duidelijk.

 

Saskia

Reageer