Beantwoord

Op vakantie niet genoeg gehad aan Unlimited

  • 13 October 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo, 

ik vind het jammer maar ook vervelend dat ik moet lezen dat ik volledig verkeerd begrepen ben in de telefoongesprekken die ik gevoerd heb met de KPN medewerkers.

ik ben op 3-10 met vakantie gegaan. Per 13-10 heb ik mijn abonnement verlengd naar unlimited. Ik kwam op mijn vakantieadres 10 dagen unlimeted bundel tekort. Het enige dat ik gevraagd heb is een oplossing voor deze 10 dagen. In de fysieke KPN winkel zouden ze dit opgelost hebben. Toen ik hier een paar keer achteraan gebeld heb is dit verhaal mi. volledig verdraaid. Maar ondertussen heb ik dus wel 4X een bundel van 1000mb bij moeten kopen. 
Persoonlijk vind ik dit een zeer slechte zaak !!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 October 2021, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

ik zou het wel sjoviaal vinden als kpn een vergoeding zou bieden, ben tenslotte al lang genoeg zakelijke klant

 

Admin: meeverplaatst

ik zou het wel joviaal vinden als KPN een vergoeding zou bieden, ben tenslotte al lang genoeg zakelijke klant

Hallo @Leon C als zakelijke klant kun je beter bellen met 0800 0403 of het zakelijke forum.

Dit is een consumentenforum.

Succes.

 

Admin: meeverplaatst

Reputatie 7

Hoi @Leon C, welkom bij ons op het forum. Als het een zakelijk abonnement is kan je het nummer wat Jan noemt bellen. Als het een consumenten abonnement is, wat je zakelijk gebruikt, kan het zijn dat zij dat niet in kunnen zien. In dat geval kan je of bellen met 0800-0402, of je forumprofiel helemaal invullen (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij 'Persoonlijke opmerkingen’) en een seintje geven als je dat gedaan hebt. Dan kan ik zien of het abonnement voor mij te zien is.