Beantwoord

Openstaande factuur in termijnen betalen na beƫindiging abonnement

  • 21 December 2019
  • 6 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik heb een erg hoge factuur openstaan, van een contract dat nu inmiddels afgelopen is. Het is een te hoog bedrag voor mij om in een keer te betalen, dus ik zou heel graag een betalingsregeling willen treffen. Is dat mogelijk?

icon

Beste antwoord door RBxx 21 December 2019, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Svdw1Ā 

Onderaan kun je Ā op de link klikken voor eenĀ eenmaligeĀ uitstel voor een betaling:

Ā 

Betaling eenmalig uitstellen

Ā 

Is dat niet de oplossing?Ā 

Zou je dan jeĀ profielĀ willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Ā 

Ā 

Bedankt voor je snelle reactie!

ik zou graag kijken over er een mogelijkheid is om in termijnen te betalen.Ā Ik hebĀ heb mijn profiel ingevuld met alle informatie.

Reputatie 7
Badge +28

OK, dat wordt dan verder behandeld door een moderator. Die komt hier vanzelf langs.Ā 

Ā 

Oke, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +21

DagĀ @Svdw1Ā Ik verwacht dat een moderator je zal verwijzen naar de afd.Ā collections. Alleen die afdeling kanĀ samen met jou bepalen wat mogelijk is. Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naarĀ collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar opĀ werkdagenĀ (ma-vr) van 08:30 - 16:45.

Reputatie 7
Badge +24

Hi S, welkom op het forum.Ā 

Is je abonnement inmiddels ook ā€˜uit de luchtā€™? Dan is de juiste werkwijze om inderdaad te bellen, de afdeling Collections kan dan met jou bespreken wat er mogelijk is. Het nummers is 0800 0402, de afdeling is op werkdagen bereikbaar tot 17:30.