Beantwoord

Openstaande rekeningen betaald maar geen heraansluiting

• 9 maart 2015
  • 6 reacties
  • 282 keer bekeken

Goedemiddag,

Op 16 februari heb ik de openstaande facturen betaald. Echter kan ik op dit moment nog steeds niet bellen of gebeld worden. Wel kan ik via de app bijvoorbeeld een EU bundel aanzetten. Post of iets dergelijks heb ik ook niet mogen ontvangen. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 januari 2016, 10:21

Beste ,

Ben je inmiddels weer aangesloten? Ik heb geen reactie op mijn privébericht gehad, dus ga hier wel voorzichtig vanuit. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me gerust weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom ,

Goed dat je je vraag op het forum stelt! Je had nu al wel weer aangesloten moeten zijn als verder alle facturen betaald zijn. Het duurt meestal een paar uur namelijk. Wil je reageren op mijn privébericht? Ik ga dan kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Ben je inmiddels weer aangesloten? Ik heb geen reactie op mijn privébericht gehad, dus ga hier wel voorzichtig vanuit. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me gerust weten!

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Ravenna39, 

Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dan nog niet bent aangesloten. Heb je een betaalbewijs gestuurd naar betaalbewijs@kpn.com of even gebeld na  betaling met onze Klantenservice? Ik wil het graag voor je nakijken hoe dit kan. Wil je me hiervoor je 06-nummer, postcode en huisnummer toesturen in een privébericht? Dan ga ik ermee aan de slag voor je!

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Ravenna, 

Wat fijn dat het inmiddels is opgelost, zoals dat natuurlijk hoort. Als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, zien we je graag terug op het Forum.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hoi Cindy,

Dank je wel voor het antwoord. Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en het is inmiddels opgelost. Alles doet het weer. Maar toch bedankt.

ik heb vorige week een openstaande rekening betaald via sms / ideal. tot op heden kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden.

hoe lang duurt dit

Reageer