Beantwoord

Oplichters! Factuur klopt niet na verlenging Hussel abonnement. Geen persoonlijke en schriftelijke klachtenmogelijkheden

  • 16 September 2020
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik wil gewoon mijn klacht schriftelijk melden bij KPN. Ik heb nu 2 keer gebeld. Minimaal 20 minuten in de wacht gezeten. 2 verschillende antwoorden gekregen. De laatste jongeman was zelfs niet respectvol. het klopt niet. Zeer onvriendelijke en alles behalve klant en service gerichte organisatie. Ik wil van mijn abonnement af. Ik krijg een bevestiging voor abonnement  17.50, vervolgens brengen ze 22.50 in rekening.

Ik bel, zouden ze het aanpassen. Nu aangepast na 20,-. Vervolgens bel ik weer, zegt de jongeman dat ik niet meer kan annuleren en dat de korting pas in oktober verrekend worden ? Dit staat niet in de voorwaarde. Wanneer je TV, internet en ,mobiel abonnement hebt krijg je gewoon korten of het nu KPN of telfort heet !!

 Ik wil dat het opgelost word! Wanneer ik nu wil annuleren zit ik aan de kosten vast terwijl KPN een bedrag in rekening brengt die niet correct is.  

ik wil ook geen forum. ik wil dat iemand het regelt!!!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 September 2020, 21:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ingrid Louise 
Je taalgebruik wint geen schoonheidsprijs.
Ik begrijp dat je boos bent, maar goed, buiten dat….
Als je geen forum wilt dan zul je toch echt moeten bellen 0800 0402
Maar de KPN forum moderators (webcare) kunnen meestal meer voor elkaar krijgen.
Overigens kunnen ze dit alleen doen als je je gegevens zoals je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel invult Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ingrid Louise en welkom op het forum! Niet prettig als je verschillende antwoorden krijgt en de prijs van het abonnement niet klopt. Ik kan me voorstellen dat dit wat frustratie oproept. 😕 Je neemt contact op via deze weg en ik kan je alleen via deze weg helpen. Mocht je geen contact via het forum willen, 

dan zul je toch echt moeten bellen 0800 0402

dan raad ik ook dit aan. Een alternatief is om te chatten via kpn.com/contact > Mobiel > Ik heb een andere vraag of wil graag contact. Onderaan kun je dan een chatknop vinden. 

Mocht je het toch via deze weg op willen pakken, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 

U heeft recht op hussel korting?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat de oplossing inmiddels gevonden is. Zo niet, laat het gerust weten! 

Goedemorgen Sanne, dank je wel voor je reactie.

Ik ga kijken hoe en/of ik dit nog ga oppakken of dat ik KPN vaarwel zeg.

Sorry voor mijn boosheid maar ik ben gewoon vreselijk gefrustreerd. Ik vind de hele service klachten procedure niet klantvriendelijk.

 

 

Jij bent overigens wel klantvriendelijk

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem, de frustratie kan ik me voorstellen. Laat het hier gerust weten als je er nog mee aan de slag wilt, ik help je graag. 🙂

Reageer