Beantwoord

Opnemen van gesprekkken

• 13 februari 2017
  • 3 reacties
  • 706 keer bekeken

Ik voerde vorige week een gesprek met mijn mobiele telefoon met kpn abonnement naar een andere telefoon met kpn abonnement, na ongeveer 1 minuut kreeg ik geen antwoord meer van de andere kant, maar hoorde ik het hele gesprek van de andere kant weer terug helemaal vanaf het begin.
Nou kan ik mij heel goed voorstellen dat de techniek het soms laat afweten, een keer onduidelijk klinkt of vreemde piepjes laat horen, zelfs een echo kan ik technisch nog wel verklaren,
Maar ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe haperende techniek een compleet telefoongesprek opnieuw laat horen.
Is het zo dat KPN complete telefoongesprekken opneemt? Of kunt u verklaren waarom ik het bovenstaande heb meegemaakt? Ik heb weinig te verbergen maar het idee dat mijn gesprekken worden opgenomen vind ik wel heel erg klinken als 1984 van George Orwell en best creepy

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 februari 2017, 14:57

Hoi Harry, welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen bij hebt. Laat ik vooropstellen dat KPN geen gesprekken tussen klanten opneemt. Ik vermoed dan ook dat degene die jij belde het gesprek opnam. Zoals wjb al aangeeft zijn er apps voor smartphones. En ook op een vaste telefoon kun je een recorder aansluiten. Er zal dan even iets verkeerd zijn gegaan waardoor het gesprek afgespeeld werd.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Misschien heb je in het begin van het gesprek de mededeling gemist dat het gesprek kan worden opgenomen.
Al ik ze bel krijg ik dat direct te horen.
Al met al is het wel vreemd dat je het terughoort op je telefoon, dat zal vast een verkeerde handeling van iemand geweest zijn.
Ach je zegt zelf dat je niks te verbergen hebt dus, what ever... 🆒

Wjb schrijft hieronder over de apps, ik las het dus verkeerd, ik dacht dat je een KPN-medewerker aan de telefoon had.
Dan wordt het verhaal inderdaad anders...
Reputatie 7
Ik zijn een aantal apps (Android/iOS) om telefoongesprekken (automatisch) op te nemen. Het zou dus ook best kunnen dat zo'n app hier de veroorzaker is.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Harry, welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen bij hebt. Laat ik vooropstellen dat KPN geen gesprekken tussen klanten opneemt. Ik vermoed dan ook dat degene die jij belde het gesprek opnam. Zoals wjb al aangeeft zijn er apps voor smartphones. En ook op een vaste telefoon kun je een recorder aansluiten. Er zal dan even iets verkeerd zijn gegaan waardoor het gesprek afgespeeld werd.

Reageer