Beantwoord

Opvragen oude facturen

  • 26 March 2020
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Goedemiddag, ik had zojuist contact met jullie telefonische klantenservice, en zij zeiden dat ik hier een bericht moest plaatsen hierover.

 

Ik wil vragen of het mogelijk is dat ik mijn gespecificeerde facturen vanaf mei 2018 tot nu of een lijst met de gebelde nummers en de data waarop die gebeld zijn kan ontvangen. Het betreft hier telefoongegevens voor een bezwaarprocedure.

 

Er werd gezegd dat het belangrijk was dat ik hierbij benoemde dat ik van telfort af kwam, en dat mijn abonnement een paar maanden geleden naar KPN over is gezet door jullie.

 

Groetjes, Noeke68

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 March 2020, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Noeke, welkom op het forum. 

Dit is correct, en in dit geval toch weer niet. Meestal kunnen we oude facturen nog wel achterhalen, echter gaat dit om de bedragen zonder specificatie van de telefoongesprekken. Sinds de introductie van de AVG 2018 (Algemene verordening gegevensbescherming) bewaren wij deze gegevens 6 maanden. 

Ik kan het wel voor de zekerheid nakijken, maar ik weet eigenlijk op voorhand al dat deze weg zijn gehaald. Vul dan even je profiel in en geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan.