Beantwoord

opvragen oude facturen/contract

  • 7 May 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Beste medewerkers,

Voor een lopende consumentenclaim ben ik op zoek naar gegevens mbt mijn abonnement bij hi van mei 2014-dec 2015. Ik heb ofwel een factuur uit die periode nodig, ofwel een contract. Het contract stondĀ op naam van mijn moeder, maar werd door mij betaald. Ik heb al een volmacht geregeld en kan alle betalingsbewijzen overleggen,Ā maar ik moet ergens kunnen aantonen dat haar naam aan het abonnement was verbonden.Ā Mijn klantnummer is inmiddels gewijzigd, maar was destijds
20103187807, mogelijk zonder de 20 aan het begin. MijnĀ mobiele nummer en e-mail zijn in de periode daarna hetzelfde gebleven en kloppen nog steeds.Ā 
Kunnen jullie mogelijk ergens een factuur terugvinden?Ā 
Ā 

nb: heb wat persoonlijke gegevens toegevoegd onder opmerkingen in mijn profiel

Ik hoor het graag. Veel dank!!
Ā 

dank en groet,Ā 

RosannaĀ 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 May 2021, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rosanna!

Dit moet lukken, echterĀ kan ik je daar zelf niet bij helpen. Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen, dan krijg je een geschiedenis van je abonnement:slight_smile: Dit verzoek kun jeĀ indienen bij:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1Ā 
inzake opvragen dossierĀ 
Postbus 13500Ā 
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijkeĀ omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van deĀ KopieID appĀ van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Je zou vervolgens binnen 2 weken je dossier moeten ontvangen!