Beantwoord

Opvragen van facturen

  • 7 February 2019
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Goeeenmiddag , is het mogelijk om mijn facturen op te vragen van 2014 , 15 en 16 ??

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 February 2019, 21:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Mimouna 75, Ik kan voor je uitzoeken of dit nog mogelijk is. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Goedenavond Marina, ik hoop zo juist mijn profiel gedaan hoop dat ik het goed heb ingevuld . En bedankt vr je snelle reactie . Mvg mimouna
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleeem @Mimouna 75, De facturen tot en met mei 2016 kan ik niet meer opvragen. De facturen vanaf mei 2016 wel. Die facturen stuur ik je door per mail. Je kan de facturen van 2014 tot en met mei 2016 nog proberen op te vragen via de volgende instructies.

Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen


Hopelijk lukt het je via deze weg om de facturen alsnog op te vragen.
Oké , super bedankt Marina vr de moeite en de mails van de facturen . Ik zal het proberen via de weg dat je me hebt doorverwezen . Al vast een fijne avond en goed weekend . Mvg : Mimouna
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan Mimouna 🙂 Als je later nog vragen hebt, laat je het dan weten? Voor nu wens ik jou ook een goed weekend!

Reageer