Beantwoord

Opvragen van oude facturen

  • 18 November 2019
  • 5 reacties
  • 504 keer bekeken

Goedenavond allen,

 

ik zou ook graag deze facturen willen inzien ? Zou ik deze ook per mail mogen ontvangen ?!

 

ik hoor het wel

 

bedankt alvast

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Lisa 30 November 2019, 11:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mikekorver1993 Welkom op het Forum, 

Ik zie dat je een eigen topic hebt gekregen omdat het een handeling betreft persoonlijk aan jou. Klopt het dat jij net als de voorganger facturen vanaf 2013 wilt ontvangen?
Zou je hier je profiel willen aanvullen met alle gegevens postcode, huisnr., telefoonnr., klantnummer en e-mail adres.
Gaat het trouwens om facturen van ‘Internet en televisie’, 'vast bellen’, of ‘mobiel’. 

 

Graag hoor ik van je!

 

Goedemiddag ,

 

bij deze mijn gegevens 

********

 

alvast heel erg bedankt 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Hoihoi Lisa

 

bedankt voor het snelle antwoord heb alleen nog een jaar meer nodig alleen 2015 als je die nog voor mij zou hebben zou helemaal top zijn.

 

sorry voor het vele werk💪🏼

 

Fijne avond alvast

 

met vriendelijke groet 

 

Mike Korver

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mikekorver1993, bedankt voor je reactie! Alleen 2015? geen probleem, ik ga even graven in de systemen voor je :D
 

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +17

@Mikekorver1993 Even voor de buitenwereld, diegene die ook oude facturen willen opvragen bij mij of een van mijn collega's. 


Het opgraven van oude(re) facturen kan soms lastig zijn omdat door de jaren heen, e-mail adressen, klantnummers, bankrekeningnummers, of telefoonnummers kunnen zijn gewijzigd
In dit specifieke geval was het lastig te vinden door de overgang van Hi naar KPN waarbij het klantnummer was gewijzigd.

Lang verhaal kort, mocht je ooit oude facturen willen opvragen, het kan soms even duren.

Fijn dat het gelukt is! :grin:  
 

Reageer