Beantwoord

opwaarderen mobile abonnement

  • 20 April 2019
  • 7 reacties
  • 264 keer bekeken

beste mensen,ik wil mijn mobile abonnement naar 2GB verhogen,wat zijn de extra kosten?
icon

Beste antwoord door Joran 24 April 2019, 11:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Menukaart! Alle prijzen vind je op deze pagina: Sim Only | KPN. € 20 p/m bij een tweejarig abonnement, € 21 p/m bij een eenjarig abonnement. Als je meerdere mobiele abonnementen hebt ontvang je € 5 korting door KPN Compleet. Als je ook vast internet van KPN hebt verdubbelt de bundel naar 4GB.
er werd van de week 26,-- aangeboden door KPN voor 2GB,maar hier blijkt dat het voor twee jaar voor 20,--ook kan,het is nogal verwarrend die aanbieding etc.Links schrijft 20,-- en rechts schrijft 26,- p/m,
incl.gratis bellen en sms
wat is nu waar en niet waar
Heb een lopend abonnement bij KPN,(20,--incl.5,- korting voor 1000MB) dus nu 2GB voor de identieke prijs toch???
Maar die nieuwe aanbieding (ingaande (01052019)van 26.- moet dan ongedaan worden, gewoon 2MB voor 20,-p/maand, incl.gratis sms/bellen
Hoor graag de reactie uwerzijds
Reputatie 7
Badge +28
Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer nog toevoegen aan je profiel? En even een reactie sturen als dat is gebeurd. Dan kan ik achterhalen waardoor de prijs afwijkt en kunnen we het aanpassen indien nodig.
Admin: Adresgegevens weggehaald ivm privacy
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik snap de verwarring.

Op 16 januari ben je een tweejarig contract aangegaan met het Basisabonnement. Dit abonnement kost € 20 per maand voor 1GB data en 200 min/sms. Je kunt het abonnement (na 3 maanden) maandelijks aanpassen naar een abonnement hoger aan, of gelijk aan het abonnement waarop je bent ingestapt. Zie ook het overzicht hieronder. Je kunt dus een maand naar Zorgeloos Instap en de volgende maand weer terug. Je kunt alleen niet downgraden naar het Budgetabonnement.

We zijn op 4 februari met nieuwe abonnementen gekomen. Daar komt bijvoorbeeld de 2GB voor € 20 vandaan. Omdat je een contract bent aangegaan vóór deze wijzigingen zijn de nieuwe abonnementen voor jou niet van toepassing. Je bent een contract aangegaan met het vorige Basis-abonnement en binnen die portfolio kun je het abonnement maandelijks aanpassen.

Nadat je contract afloopt kun je overstappen naar een abonnement uit een nieuw portfolio.

Dit zijn dus de abonnementen waar je de keuze uit hebt. Op 1-5 wordt het abonnement omgezet van Basis naar Zorgeloos Instap. Dat is de enige manier om gebruik te maken van 2GB.


Reageer