Beantwoord

opwaarderen sim only abonnement

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 202 keer bekeken

ik heb sinds januari een sim-only abonnement met 3GB en onbeperkt bellen (€ 26). Heb daar spijt van, wil liever het 10GB en onbeperkt bellen abonnement. Kan dat tussentijds en tegen welke prijs?
icon

Beste antwoord door 0011 26 January 2019, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
ik heb sinds januari een sim-only abonnement met 3GB en onbeperkt bellen (€ 26). Heb daar spijt van, wil liever het 10GB en onbeperkt bellen abonnement. Kan dat tussentijds en tegen welke prijs?

Via "mijn KPN" middels de website of de "Mijn KPN app" is dit aan te passen. U kunt nl. altijd opwaarderen naar een hoger abonnement. Dit gaat dan per de 1e van de volgende kalendermaand in. In uw situatie, omdat het abonnement in januari is afgesloten, zal dat pas per 1 maart zijn vermoed ik. Daarna is het maandelijks aan te passen, ook eventueel weer terug naar het "start-abonnement".

Hopelijk zo duidelijk?

Nog wellicht een tip!
Zijn er twee of meer KPN-mobiele abonnementen op het zelfde adres dan kunt u gebruik maken van KPN-Compleet en dat betekent per abonnement € 5,- korting. Ook zijn dan eventueel de Mb's onderling te delen!
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jan, welkom hier. 0011 zegt dit helemaal juist, dit is mogelijk. Is het inmiddels gelukt? Zo niet kan ik je daarbij zeker helpen. 🙂 Laat het me weten.