Opzeggen

  • 24 december 2011
  • 2 reacties
  • 8689 keer bekeken

waarom is het toch zo moeilijk bij de KPN om dit abonnement op te zeggen? Via internet gaat het niet. Als ik het hele formulier heb ingevuld en op de knop verzenden druk gebeurt er niets. 

Komt dit wel vaker voor?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Projectvisie,

Welkom op het KPN Forum!

Het is mogelijk dat er op dit moment werkzaamheden plaatsvinden op de website van KPN en daardoor u niet het gewenste resultaat bereikt.

U kunt uw abonnement ook telefonisch opzeggen via KPN klantenservice.

Het klantenservice nummer is 1200 via uw mobiel (gratis)

Met vriendelijke groet,

Cornelis




Er best vaak wat aan de hand met de site Mijn KPN. 

Maar als de site wel goed werkt, hoe kan ik dan het abonnement voor mobiel internet op mijn laptop integreren met mijn abonnement voor mijn mobiele telefoon met een ander telefoonnummer zodat ik beide nummers op 1 Mijn KPN heb. Het is al vreemd dat ik voor mijn abonnement voor (vast) internet, interactieve TV en telefoon weer op een andere "Mijn KPN" moet inloggen.

Het is vreemd dat deze ene aanbieder zo versnipperd overkomt.

Projectvisie 

Reageer