Beantwoord

opzeggen ivm foute informatie.

  • 28 October 2019
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Al enige tijd ben ik klant bij kpn met 1x kpnthuis, 2x kpn mobiel. In augustus dit jaar ben ik verhuisd en heb ik mijn thuis abb. opgezegd. dit na overleg met een medewerker. Tijdens dat gesprek vroeg ik of ik het op kon zeggen voor 6 maanden en of dit effect zou hebben op kpn compleet. Het antwoord was nee en hij heeft alles geregeld. Helaas hebben wij ons met de twee abb ingesteld hierop en nu te weinig mbs. Voor beide toestellen. Na verhaal te halen telefonisch krijg ik een heel kort antwoord nee klopt, kan ik niks mee. Graag zou ik daarom willen weten wat de afkoop zou zijn van 2 abb. Welke nog tot december 2020 lopen.

 

[i]*Admin: topic verplaatst naar juiste board[/i]

icon

Beste antwoord door Gvromans 31 October 2019, 09:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Gvromans welkom hier op het Forum. Als je je abonnement voortijdig wilt opzeggen dan betaal je de resterende abonnementskosten in één keer plus administratiekosten. Als je dat echt wilt kun je het beste even bellen met de klantenservice, via 0800-0402. Daar kunnen ze je precies vertellen hoeveel een eventuele afkoopsom is en mocht je dit dan willen meteen voor je in orde maken. 

Beste, bedankt voor je reactie. Heb de klantenservice al gebeld en ben in afwachting op een klacht welke ingediend heb. Toch bedankt voor uw reactei

Reputatie 5
Badge +7

@Gvromans Graag gedaan! Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen hoor ik het graag :slight_smile:

Reputatie 7

Heb je ook gekeken naar het verhogen van één van die mobiele telefoon abonnementen en de grotere databundel te delen?

Verhogen van een abonnement kan binnen het lopende contract.

@wjb heb ik zeker bekeken. Neemt niet weg dat ik het duidelijk uitgevraagd heb en nu onnodig op kosten gejaagd wordt.

Reputatie 7

@wjb heb ik zeker bekeken. Neemt niet weg dat ik het duidelijk uitgevraagd heb en nu onnodig op kosten gejaagd wordt.

Klopt, het was ook puur om een waarde aan jouw klacht te kunnen koppelen.

Als jou gezegd is dat er niets zou veranderen t.a.v. jouw mobiele abonnementen na annuleren van het abonnement voor de vaste aansluiting, dan was dat niet correct. En dan zou KPN die fout mijns inziens dus moeten corrigeren door jou financieel tegemoet te komen zodat jij dat hogere abonnement kunt afsluiten zonder er financieel op achteruit te gaan.

Reageer