Beantwoord

Opzeggen per einde contract

  • 30 October 2019
  • 4 reacties
  • 1266 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

mijn 2 jarig contract zal per lente 2020 aflopen en graag wil ik deze alvast opzeggen zodat deze niet automatisch wordt verlengd. Op de site is hier geen duidelijk e-mail adres voor te vinden, dus vandaar hier de vraag.

Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen?

 

mvg,

 

Jesper

icon

Beste antwoord door PeterG 30 October 2019, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Sowieso wordt er niet automatisch verleng maar loopt je abonnement gewoon door en is dan maandelijks op te zeggen.

Gebruik je het telefoonnummer niet meer of weinig? Dat raak je namelijk kwijt bij opzeggen per de opzegdatum. Dat kan dus niet eerder dan de einddatum zijn van je verplichte periode na 1 of 2 jaar. Of later.

Na de afgesproken periode loopt een abonnement door en wordt dan maandelijks opzegbaar. Je kunt elke dag opzeggen, v.a. dat moment loopt de opzegtermijn van 1 maand en wordt je abo 1 maand later dus stopgezet.

Ik neem aan dat je een agenda hebt. Zet daar 2 maanden voor je “einddatum” in dat je wilt opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand. D.w.z. na opzegging loopt het nog 1 maand door. (bv van 12 maart tot 12 april ofzo). Dus als je 4 tot 8 weken tevoren opzegt dan valt de opzegtermijn sowieso samen met de laatste periode.

Opzeggen kan telefonisch dagelijks tussen 08:00 en 22:00 (bellen tot ca. 21:45 i.v.m. gesprekstijd natuurlijk) 0800-0402 en zeg “ik wil opzeggen”. Bel met het nummer wat je wilt opzeggen.

Je kunt ook teruggebeld worden. Klik dan op de button “bel me terug” halverwege deze pagina:
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jesperstg, welkom. Ik zie dat Joep en Peter eigenlijk alle info al hebben gegeven. Indien je nog meer vragen hebt, laat het vooral weten!

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Jesperstg dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!