Beantwoord

Opzeggen wegens verhuizing naar buitenland.

• 29 juli 2016
  • 1 reactie
  • 387 keer bekeken

Hallo, ik ga binnenkort verhuizen naar het buitenland en wil mijn abonnement opzeggen aangezien ik er daar geen gebruik van kan maken. (of ik moet enorm veel extra betalen) ik heb alleen een sim only dus het ontbinden hoort helemaal geen probleem te zijn. ik heb met het klantenservice gesproken en ontzettend netjes behandeld alleen is het niet in hun macht om het contract te ontbinden omdat ik (wel bereikbaar ben) in het buitenland. Enige optie die mij is aangeboden is om het contract op iemand anders te zetten, alleen heeft iedereen in mijn omgeving al een abonnement. ik hoop dat er hier iets aan gedaan kan worden.

Groetjes,

Sinan Uysal
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 juli 2016, 20:09

Welkom op ons forum, Sinan!

Het is inderdaad zo dat wij geen andere regels hanteren voor klanten die naar het buitenland gaan. Als jouw contract nog niet vrij is, kan je alleen opzeggen met een afkoopsom. Daar kan ik helaas ook niets aan veranderen.

Is er ook gekeken of je je abonnement kunt verlagen? Je kunt niet lager dan waar je mee bent ingestapt. Als je wilt dat ik voor je nakijk of dit op jou van toepassing is, laat het me dan gerust weten. Ik wens je in ieder geval veel succes met de verhuizing!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op ons forum, Sinan!

Het is inderdaad zo dat wij geen andere regels hanteren voor klanten die naar het buitenland gaan. Als jouw contract nog niet vrij is, kan je alleen opzeggen met een afkoopsom. Daar kan ik helaas ook niets aan veranderen.

Is er ook gekeken of je je abonnement kunt verlagen? Je kunt niet lager dan waar je mee bent ingestapt. Als je wilt dat ik voor je nakijk of dit op jou van toepassing is, laat het me dan gerust weten. Ik wens je in ieder geval veel succes met de verhuizing!

Reageer