opzeggen wegens werkenloos

• 31 maart 2015
  • 1 reactie
  • 367 keer bekeken

Ik heb een vraag mijn zoon heeft en KPN abonnement KPN 2013 Alles-in-1 Standaard 4G HS1 die afloopt op jan. 2016. We zijn naar de KPN winkel geweest en uitgelegd dat hij klaar is met school en nog werk heb gevonden en ook geen uitkering krijgt. Die persoon heeft gekeken in mijn zoon gegeven en zei dat hij zijn contract pas weer kon veranderen in July 2015 dat is nog maar.......4 maanden ????? ja rekenen kan ik ook nog wel....maar volgens hem was er geen oplossing. Ik heb gevraagt, nou dan geen opzegging maar kunnen we eventueel verlagen want wil niet dat je kind in schulden komt en al is hij 21 jaar, hij woont bij mij dus automatische draai ik voor de rekening op.....En dat wordt voor mij ook een hoge kostenplaatje, want er zijn meer KPN abonnement klanten hier in huis (eigenlijk iedereen hier in huis we hebben nu 5 abonnementen hier).....Mijn vraag is...is er geen oplossing door of het abonnement te laten zakken of opzeggen.??? We proberen zijn contract nog te vinden (tijdens verhuizing verdwenen in de verhuis dozen....want hij dacht zelf dat daar opstond dan zijn contract of liep op September 1015...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste CarolineRelleke, 

Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie, ik kan me goed voorstellen dat je niet wilt dat je kind met schulden komt te zitten. We kunnen het contract niet eerder beëindigen dan de einddatum of verlagen. Dit heeft te maken met het toestel dat bij het abonnement is geleverd. Een vroegtijdige verlenging (op dit moment kan dit 6 maanden van tevoren) naar bijvoorbeeld een Sim Only abonnement, zou qua kosten maandelijks schelen. Dit abonnement gaat dan ook direct in. De 6 maanden worden bij het nieuwe abonnement vastgeplakt. Kan het zijn dat dit ook bij de vorige verlenging gebeurt is en dat de einddatum daarom in januari 2016 is? In sommige gevallen, afhankelijk van hoe het abonnement wordt afgesloten, wordt er een e-mail met een orderbevestiging gestuurd. Heeft je zoon al in zijn inbox gekeken of hij de bevestiging hierin terug kan vinden? Ik kan het ook nakijken wanneer het contract afloopt en of dit te maken heeft met een eerder gedane vroegtijdige verlenging. In dat geval ontvang ik graag het 06-nummer, postcode, huisnummer en laatste drie cijfers van het rekeningnummer waar het om gaat. Deze informatie mag je me in een privébericht toesturen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Reageer