Beantwoord

opzegging contract

  • 11 December 2019
  • 10 reacties
  • 211 keer bekeken

Beste kpn, ik heb met black friday de overstap van jullie naar vodafoon gezet. 

 

 

tot mijn verbazing werd deze afgekeurd. 

heb toen een uur met jullie gebelt, heb expres niet gezegt dat ik in het bezit was van de contracten. 

 

 

jullie bleven volhouden dat ik een contract heb tot 2021 dus niet kon overstappen. Na een uur aan de lijn te zijn geweest zei ik. Ik heb de contracten hier liggen. Van een jaar toen zei de heer opeens owh ga ff in een anderen pc kijken en gaf

 

mij gelijk. We gaan het regelen. 

 

 

heb daarna nog drie keer gebelt en steeds werd mij vertel we gaan het regelen. Maar steeds wijzen jullie de aanvraag af. Ik zit mometeel in suriname te genieten, maar dit geeft een hoop stress. 

 

 

heb zelf met jullie hier gebelt en jullie hadden een voorstel voor de helft van de prijs. Ik ben het nu exht spuug zat die leugens van kpn er is een contract tot 2021 maar waar is die dan?? Ik heb zwart op

 

wit staan 12 maanden contract??

 

 

 

IK WIL NAAR VODAFOON/ZIGGO  er is geen 3 jaar contract maar jullie hebben nu al 4x gezegt dat dat wel zo is.

 

 

 

zijn nu vier wegen verder. Keer op

 

keer zeggen jullie

 

over de telefoon ja u heeft gelijk we gaan u over zetten, om vervolgend in de mail te zeggen het kan niet. 

 

 

heb zoiets nooit meegemaakt. KPN IS EEN OPLICHTER, want als

 

ik de contracten niet had wat zou er dan gebeurd zijn.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 December 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mightymikeyuu 

 

Ik heb het idee dat je een klacht wilt indienen. 

Een klacht kun je via het forum, internet, per chat, telefonisch of per brief overbrengen.

 

Forum: 

Een KPN moderator komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Internet: 

Hier staat het klachten formulier.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Telefonisch : 

Vanuit Nederland 0800 -0402

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

 

 

Kun je aangeven welke optie jouw voorkeur heeft? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat staat er in mijn KPN als einddatum?

23-11-2019

Reputatie 7
Badge +24

Wat doen ze dan moeilijk?

Reputatie 7
Badge +28

@Mightymikeyuu 

 

Wil je dat een moderator wat voor jou gaat doen?

Of wil je een klacht indienen? 

 

Als je hulp wilt van een moderator:

Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Mightymikeyuu. Dit zou toch allemaal niet zo ingewikkeld moeten zijn zou je zeggen. Excuses voor deze gang van zaken. Als je contract afloopt kan je gewoon overstappen natuurlijk. Is het inmiddels allemaal al gelukt? Zo niet, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.

Wat doen ze dan moeilijk?

Ja idd. Is echt erg dit, me moeder is inmiddels in de winkel gegaan omdat ik in het buitenland zit. Weer alles uitgelegt en dan nog het lef hebben om te vragen als ik wil blijven. 
 

als ik de contracten niet op papier had. 
 

dan zat ik gewoon vast aan hun leugens.

We wachten het weer af! 
 

word vervolgt

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Mightymikeyuu 

Waarom vul je niet gewoon jouw forumprofiel?

Dan had Paul het al lang voor jou geregeld! 

Reputatie 7
Badge +25

@Mightymikeyuu

Waarom vul je niet gewoon jouw forumprofiel?

Dan had Paul het al lang voor jou geregeld! 

Als je het profiel invult, zoek ik het inderdaad uit!

Reputatie 7
Badge +28

Hi @Mightymikeyuu. Dit zou toch allemaal niet zo ingewikkeld moeten zijn zou je zeggen. Excuses voor deze gang van zaken. Als je contract afloopt kan je gewoon overstappen natuurlijk. Is het inmiddels allemaal al gelukt? Zo niet, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.

Het invullen van het profiel blijkt toch ook ingewikkeld te zijn. 

Na het einde van jouw contract (23-11-2019) wordt het abonnement maandelijks verlengd. De datum is nu dus waarschijnlijk 23-12-2019. Je hebt nu een opzegtermijn van een maand. 

Is het opzeggen al gelukt? 

Dat kan ook via 0800 -0402 Of heb je nog verder hulp van ons nodig?