Beantwoord

Order wijzigen

• 28 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1366 keer bekeken

Goedenavond,

Gister middag ben ik bij de KPN winkel langs gegaan om een abbonement af te sluiten. Alles ging goed en is keurig geregeld. Mijn huidige abbonement wordt in juli afgesloten, en vervolgens zal mijn KPN abbonement overgezet worden. 

In de KPN winkel heb ik mij over laten halen om er een toestel verzekering bij te kopen voor 6.50 in de maand. Omdat mijn ouders hier niet echt blij mee waren omdat ons eigen verzekering een groot gedeelte van de kosten ook vergoed in geval van schade vraag ik jullie als het mogelijk is om een orderwijziging uit te kunnen voeren. Op dit forum heb ik al zoiets gelezen, maar het is mij nog niet duidelijk waar ik een formulier of dergelijke in kan vullen.

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen? Voordat het abbonement niet meer gewijzigd kan worden?

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Shugosha 29 mei 2014, 10:41

Als het een bestelling is die gedaan is via de winkel dan zullen zij dit ook moeten aanpassen. Er is een zichttermijn van 7 werkdagen, dus wacht er niet te lang mee :)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dit is sowieso in de winkel waar je het contract hebt afgesloten mogelijk. Ik zou dat wel voor volgende week dinsdag regelen, want dan valt het nog mooi binnen de officiële bedenktijd.

Ik weet alleen niet of een webcare medewerker van het forum je bestelling aanpassen?

Reputatie 7
Badge +12
Als het een bestelling is die gedaan is via de winkel dan zullen zij dit ook moeten aanpassen. Er is een zichttermijn van 7 werkdagen, dus wacht er niet te lang mee :)

Reageer