Beantwoord

Orderstatus werkt niet

• 4 april 2016
  • 8 reacties
  • 951 keer bekeken

Beste,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Vervolgens kreeg ik een mail toegestuurd met een ordernummer. Deze heb ik ingevuld bij de orderstatuslink samen met mijn postcode maar deze werkt niet. Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Mvg,

Bob Doeve

icon

Beste antwoord door Grietje_ 18 april 2016, 15:24

@NielsBeverdam, ik zie dat je je toestel inmiddels bijna een week in huis hebt. Top! Jij ook veel plezier met je nieuwe toestel en als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! 

Jij hebt je toestel afgelopen zaterdag ook ontvangen? Ik hoor het graag! :D

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen mijn bestelling is geplaatst op 29 maart (een iPhone SE). Ik heb al tweemaal contact gehad met KPN-klantenservice, alleen zij konden mij helaas niet verder helpen omdat de bestelling niet in het systeem terug te vinden zou zijn. Nou is het zo dat ik als advies kreeg om af te wachten, maar dat is het 'm juist: ik zou graag m'n adres willen aanpassen van de bestelling. Dat kan ik nu helaas niet doen. Erg vervelend allemaal zo.

Met vriendelijke groet,

Romario

(Ordernummer: ***)

Admin: Ordernummer weggehaald om privacybeleid

Romario 05-04-2016: Mijn bestelling zou vandaag zichtbaar moeten zijn volgens de klantenservice. Nou niet dus... Ik weet dus helemaal niet of ik mijn telefoon nu wel of niet krijg. Slechte zaak!

Badge +5
Hi @b0b1992 en @-Romario, allebeide welkom op het forum! Ik spreek jullie via dit bericht allebeide in één keer aan.

De reden dat de orderstatus niet werkt kan te maken hebben met het onderhoud wat wij afgelopen weekend hebben gehad aan één van onze systemen. Daarom zul je hier zelf niet zo veel aan kunnen doen . Uiteraard ga ik graag voor jullie aan de slag! Daarom heb ik jullie een privébericht gestuurd, willen jullie hierop reageren?

Hallo,

Hier hetzelfde probleem. Gisteren mijn abonnement verlengd(iphone se).  Vandaag met de klantenservice gesproken en er werd inderdaad verteld dat er onderhoud was geweest en hierdoor een storing is opgetreden. Er werd mij verteld dat alle orders handmatig in het systeem moesten worden gevoerd en dat dit morgen zou zijn opgelost. Klopt dit?

M.v.g.

Niels Beverdam

Badge +5
Hi @NielsBeverdam, Dat klopt. Er zijn twee zaken: 

1. Er is onderhoud geweest waardoor sommige orders zijn uitgevallen. Als je een bevestiging hebt gehad in je mail dan is de order in ieder geval bekend en wordt deze handmatig opnieuw ingevoerd.

2. De Iphone SE was tot vandaag een voorinschrijving. Dit betekent dat het toestel fysiek nog niet op voorraad is. Ik heb op dit moment een vraag uitstaan bij de achterliggende afdeling of er reeds bekend is wanneer deze uitgeleverd worden (uiteraard op volgorde van bestelling). 

Voldoende antwoord op je vraag? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten. 

Grietje_ schreef op 5 apr '16 om 17:08u
Hi @NielsBeverdam, Dat klopt. Er zijn twee zaken: 

1. Er is onderhoud geweest waardoor sommige orders zijn uitgevallen. Als je een bevestiging hebt gehad in je mail dan is de order in ieder geval bekend en wordt deze handmatig opnieuw ingevoerd.

2. De Iphone SE was tot vandaag een voorinschrijving. Dit betekent dat het toestel fysiek nog niet op voorraad is. Ik heb op dit moment een vraag uitstaan bij de achterliggende afdeling of er reeds bekend is wanneer deze uitgeleverd worden (uiteraard op volgorde van bestelling). 

Voldoende antwoord op je vraag? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten. 

Bedankt voor de snelle reactie:)

ik heb indd wel een bevestiging via de mail gehad. Is het dan zo dat wanneer de order opnieuw is ingevoerd ik op dat moment wel de status van de order in kan zien zodat ik enig idee heb wanneer ik het toestel ongeveer kan verwachten?

M.v.g.

Niels Beverdam

Badge +5
Hi Niels,

Je kunt inderdaad je order in zien zodra deze opnieuw is ingevoerd. Helaas is dat nog nog niet gebeurd en ik heb vanochtend bericht gehad dat uiterlijk vrijdag dit probleem is opgelost. Fingers crossed.. Ik heb nu op dit moment geen zicht op wanneer je het toestel ontvangt omdat het ging om een pre-order. De toestellen worden in volgorde van bestelling uitgeleverd en tot die tijd staat er 'levertijd onbekend'. Ik stuur je nog een privébericht over jouw order. 

Groet,

Grietje

Badge +5
@-Romario, Dank voor je bericht en fijn dat je het toestel hebt ontvangen. Heel veel plezier er mee!:D

Ook de order van @b0b1992 is inzichtelijk en hij is op de hoogte van wanneer zijn toestel geleverd wordt. 

@NielsBeverdam, Zoals al aangegeven in het privébericht; ik ben voor je bezig!

Badge +5
@NielsBeverdam, ik zie dat je je toestel inmiddels bijna een week in huis hebt. Top! Jij ook veel plezier met je nieuwe toestel en als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! 

Jij hebt je toestel afgelopen zaterdag ook ontvangen? Ik hoor het graag! :D

Reageer