Beantwoord

oud abbo

  • 2 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 8645 keer bekeken

Ik heb een nummer dat ik eigenlijk niet meer gebruik maar wat mij wel dierbaar is. Ik zette de telefoon gisteren aan en merkte dat het afgesloten is, ik heb op mijn kpn account gekeken en heb de rekeningen nagekeken en kon er geen vinden die niet betaald is. Kunnen jullie vinden wat er aan de hand is? Ik heb kpn ook al gemaild maar ik heb nog geen reactie terug.

Alvast bedankt,

Groet
icon

Beste antwoord door Cornelis 2 oktober 2012, 10:19

Beste muthill,

Het is nu weer geactiveerd, telefoon even aan en uit doen en hij is weer live.

Met groet,

Cornelis

Bekijk origineel

6 reacties

KPN sluit volgens mij niet zomaar nummers af, tenzij het een prepaid betreft die een bepaalde periode niet gebruikt of opgewaardeerd is.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij doet het niet, ik kan op mijn kpn account de rekeningen van een jaar terug bekijken en die zijn betaald, dat gaat gewoon automatisch. Iig bedankt voor je reactie. Gr
Reputatie 7
Badge +3
Beste muthill,

Om te zien of het nummer is afgesloten vraag ik je graag om je klantnummer en het betreffende mobiele nummer via een privébericht aan mij te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

@ Cornelis, prive bericht verstuurd. groet

Reputatie 7
Badge +3
Beste muthill,

Het is nu weer geactiveerd, telefoon even aan en uit doen en hij is weer live.

Met groet,

Cornelis

oke super, dank je wel. Weet je ook wat de oorzaak was?

groet

Reageer