Beantwoord

Oud abonnement omzetten naar sim only zonder looptijd

  • 8 February 2019
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo KPN, mijn vrouw heeft inmiddels een afgelopen KPN abonnement. Het betreft een oud abonnement waarin nog de toestelkosten zijn verwerkt, we waren in de veronderstelling dat dit automatisch omgezet zou gaan worden naar een sim only (zonder toestelkosten en zonder looptijd). Helaas kwam ik op het forum meerdere gevallen tegen waarbij deze omzetting niet geldt voor oude abonnementen en dit niet via de klantenservice te regelen valt maar wel via de forum.

Kunnen jullie regelen dat het abonnement van mijn vrouw omgezet wordt naar een zonder toestelkosten en zonder looptijd?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 February 2019, 19:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Chi Kit, Welkom op het forum. We helpen je hier graag verder. Jammer genoeg is het met onze oude abonnementen niet zo dat de toestelkosten automatisch komen te vervallen. Dit is wel het geval met onze nieuwe abonnementen. Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Verlengen is daarin de makkelijkste optie. Dit omdat je dat zelf via je MijnKPN kunt regelen en het dan ook gelijk ingaat. Vervolgens kan ik mijn collega's van de afdeling toestelkosten benaderen voor een aanvullende creditering voor de tussenliggende periode waarin je nog wel toestelkosten hebt betaald. Als je niet wilt verlengen voor één of twee jaar, dan is er een mogelijkheid om je om te zetten naar een maandelijks opzegbare sim only, maar ook dat betreft sim only uit de huidige linie. Ook hier kunnen mijn collega's van de afdeling toestelkosten je mee helpen. Ik kan ervoor zorgen dat ze contact met je zoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Het betreffende 06-nummer kun je vermelden onder opmerkingen. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Chi Kit, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Goedemiddag @Marina_ ,

We willen graag gebruik maken van de mogelijkheid om het abonnement om te zetten naar een maandelijks opzegbare sim-only, geen probleem dat dit een is uit de huidige linie. Ook vinden we het fijn om te horen dat de te veel betaalde abonnemntskosten in de tussenliggende periode gecrediteerd wordt.

Ik heb mijn profielgegevens zojuist aangevuld. Daarin staan zowel de gegevens van mijn abonnement als die van mijn vrouw. Het betreft in dit geval alleen het aanpassen van het abonnement van mijn vrouw naar een sim only die maandelijks opzegbaar is. Graag zouden we het contact via mij laten lopen voor het correct afhandelen hiervan (mijn telefoonnummer staat ook vermeld in het veld opmerkingen).

Met vriendelijke groet,
Chi Kit
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen CHi Kit, Fijn om te lezen dat je gebruik wilt maken van de mogelijkheid om je abonnement om te zetten naar een abonnement uit de huidige linie. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de afdeling toestelkosten. Benadrukt dat je het om wilt zetten naar een abonnement die maandelijks opzegbaar is. Jouw nummer heb ik doorgegeven als contactnummer. Houd je mij op de hoogte? Mocht je later nog vragen hebben over de toestelkosten, laat je het dan weten?
Goedemiddag Marina_,

Begin van de week ben ik gebeld door je collega en de omzetting is inmiddels geregeld.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat de omzetting geregeld is! Als je er nog vragen over hebt, hoor ik het graag. Anders wens ik je een goed en mooi weekend toe☺️☀️

Reageer