Beantwoord

Oud contract opvragen

  • 3 March 2019
  • 9 reacties
  • 2463 keer bekeken

Goedemiddag,

Graag zou ik mijn vorige 2 contracten van mijn mobiele abonnement willen opvragen. Dus niet het contract wat ik begin vorig jaar heb afgesloten (en wat is ingegaan in mei 2018) maar de twee contracten hiervoor.

Kunt u mij deze per mail toezenden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Joran 5 March 2019, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @lw91, welkom op het forum! Ik ga even kijken of ik deze contracten kan nasturen. Kun je jouw adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? De laatste kun je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Alle vakjes met 'privé' er achter zijn alleen door jou en ons inzichtelijk. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd ga ik aan de slag.
Hoi Joran,

Dank voor de snelle reactie, ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangevuld! Wel ben ik inmiddels verhuisd dus de betreffende contracten zullen nog op het vorige adres staan.
Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen probleem! Helaas kan ik de voorgaande contracten niet inzien en moet ik het je iets moeilijker maken. Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:
  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement
Hopelijk is het zo duidelijk! Als je nog vragen hebt, laat het weten 🙂
Ik zat in het jaar 2015\2017 bij Hi een telefoon abonnement kan ik dan ook naar het bovenstaande adres mijn dossier opvragen ?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Lydia! Ja, dat is zeker mogelijk. Ook als je geen klant meer bij ons bent kun je via deze route een dossier opvragen van voorgaande abonnementen (en evt. toestellen).

Goedemiddag,

Ik zat in het jaar 2016/2018 bij Telfort een telefoon abonnement kan ik dan ook naar het bovenstaande adres mijn dossier opvragen ?

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, Iso! Ik verwacht het wel. Voor de zekerheid heb ik het nog even nagevraagd, daar verwacht ik binnen enkele dagen antwoord op. Dan kom ik er hier op terug.

Ik wil me oude contracten opvragen zo snel mogelijk eigenlijk en zonder moeilijk te doen graag anders bel ik mij rechtsbijstand oo gewoon 

Van 2012 tot 2016 kan ik die contracten nog opvragenÂ