Beantwoord

Oud Hi abonnement en toestelkosten

• 16 september 2018
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik ben ook klant van hi kpn heb het al van af 2010 dus wil ook graag weten wat ik teveel heb betaald en het geld terug krijgen ...

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 september 2018, 11:43

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens Odin. Op dit moment heb je nog een lopend contract bij ons tot januari 2019. Hiervoor kun je nog geen claim indienen. Ik ga er vanuit dat je graag wilt dat jouw voorgaande abonnementen incl. toestel worden bekeken. Hiervoor kun je jouw dossier aanvragen. Het verzoek voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Als je jouw dossier binnen hebt, kun je per abonnement/toestel dit formulier invullen.
Mocht je hier vragen over hebben, laat het mij vooral weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Odin, Ik kan ervoor zorgen dat mijn collega's jouw vraag in behandeling nemen. Ze kunnen uitzoeken of je teveel betaald hebt. Zou je hiervoor je 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zet ik je gegevens door voor nader onderzoek.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens Odin. Op dit moment heb je nog een lopend contract bij ons tot januari 2019. Hiervoor kun je nog geen claim indienen. Ik ga er vanuit dat je graag wilt dat jouw voorgaande abonnementen incl. toestel worden bekeken. Hiervoor kun je jouw dossier aanvragen. Het verzoek voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Als je jouw dossier binnen hebt, kun je per abonnement/toestel dit formulier invullen.
Mocht je hier vragen over hebben, laat het mij vooral weten!
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer